• annikanita

Kom igen alla nutrilettare! :)

Imorgon drar jag igång med nutrilette. jag dricker 5 shakes om dagen. ska försöka hålla iaf 3 veckor. har gjort detta för några år sedan, och rasade i vikt! höll på i månader, med undantag från vissa fuskdagar..

men denna gången behövs mer pepp känner jag.

Alla som vill köra. Kom igen, så följer vi varandra här!! Vi peppar o tipsar.

Beach 2015, Här kommer vi! ;)

Startvikt: 72 kilo, 168cm.

Vad är din?

Och ni som säger att detta inte är hälsosamt och allt det där, ni behöver inte skriva, för det är inget pepptalk..

• Svar på tråden Kom igen alla nutrilettare! :)
  • annikanita
    PinkSugar skrev 2015-02-08 18:21:03 följande:

Nyss gått ned 13 kg med pulver. Drack dock mest Naturdiets chokladshake

Mem gud vad bra!! Hur länge höll du på då? "fuskat" nåt? vad var din startvikt?
  • annikanita

Då var dagen här. 70,9 kilo. dricker mitt varma citronvatten nu. Vad visade era vågar? Och vad har ni till frukost idag? ^^

• The past is now

Jag glömde vågen på morgonen tyvärr men jag tippar på 75 kg. Tog min morgonshake, kaffe, vatten och Nutrilett ggr 2..

• annikanita
    The past is now skrev 2015-02-09 12:49:31 följande:

Jag glömde vågen på morgonen tyvärr men jag tippar på 75 kg. Tog min morgonshake, kaffe, vatten och Nutrilett ggr 2..

okej:). jag körde varma koppen redd kyckling till lunch. och isbergssallad med gurka till. så det blir sqmma kalorier som en nutrilette;)
  • The past is now
    annikanita skrev 2015-02-09 13:23:25 följande:
    okej:). jag körde varma koppen redd kyckling till lunch. och isbergssallad med gurka till. så det blir sqmma kalorier som en nutrilette;)
    Ja! Men åh tips på mat mina 2 dagar är välkommet.
  • The past is now

Mycket riktigt så väger jag 75 kg och jag vill först och främst ned till 70 kg sen får jag se om jag klara lite till. Det är en bonus i så fall.

• annikanita

Kunde inte hålla mig ifrån vågen idag. redan ner 1kilo. så skönt! vet att det är vätska o så, men det ger en extra push. känner mig redan mindre uppblåst o sådär. Hur går det för er? andra dagen ska vara värst. jag har huvudvärk o mår smått illa. och lite yr.

Svar på tråden Kom igen alla nutrilettare! :)