• SnurriggirrunS

Singelkillar på FL, varför är ni singlar?

Japp, som frågan låter. Hur kommer det satt ni singelkillar här på FL  är singlar?
    Är det självvalt, dvs du vill inte vara i en relation och trivs bäst själv eller i en KK-relation?
    Du vill, men du har inte hittat rätt?
    Hur hamnade du på Familjeliv av alla forum som finns att välja på?
    Familjeliv känns för mig, ett "kvinnligt" forum där majoriteten som är aktiva är kvinnor även om det finns ett par män också.

Som singeltjej, funderar jag nämligen på om det är så att det är här, på FL som de bra/mer familjeorienterade singel-männen samlats eftersom dejtingsidorna består av mycket knepigt folk där KK-relationer verkar stå högt på listorna.

• Svar på tråden Singelkillar på FL, varför är ni singlar?
  • Snusovic

Det blir val kategorin sjalvvalt med en nyans av inte hittat ratt.

Jag har haft flera forhallanden, ett par av dom var faktiskt t.o.m. bra, men det har alltid spruckit p.g.a. jobbet, och nu har jag kommit upp i mitten av 30-aren sa det kanns inte vart att anstranga mig for att andra pa mig, da kan jag lika garna fortsatta att agna livet at arbete sa far andra ta sig av relationer och familjer. Naturligtvis kan det andra sig, men jag orkar inte vanda ut och in pa mig for att fa det.

Sa, varfor ar jag har da? Jag tycker att det ar avskrackande att se hur mycket tid sexuella relationsfolk lagger pa sin livsstil och hur manga problem dom dras med. Det ger mig vatten pa min kvarn sa att saga och gor att jag kanner mig battre till mods nar mina tvivel pa mina livsval kommer krypande.

• Tiriyaki86

För att tjejer inte gillar mitt utseende.

• KajKarlsson

Aldrig varit bra på att prata med tjejer, även om det hela tiden blir bättre. Om jag har något på gång så känns det som att jag alltid klantar till det genom att antingen vara för på och framfusig så hon får kalla fötter. Eller så är jag för blygsam och tyst så att hon inte tror att jag är intresserad. Svårt att hitta ett bra mellanting. Försöker för mycket så att det inte blir något av någonting.

Skulle mer än gärna ha någon att laga mat ihop och äta med en fredagskväll och sen mysa i soffan framför en dålig film på tv. Nu när sommaren är det som drygast att vara singel enligt mig. Ser så oerhört mysigt ut när par går och håller handen på stan eller kollar på solnedgången ihop. :'(  Tur man jobbar mycket och slipper se eländet så ofta.

• Kayve

Ofrivillig singel. Jag vill inget hellre än att hitta den där tösen som ger mig fjärilar i magen och som man kan skapa en framtid med.

Jag ser mig själv som lite trasig dock, så försöker hålla mig borta tills jag fått rätsida på allt. Går inte alltid så bra dock '^^

Varför jag sitter på FL är nog för det känns mer familjeorienterad och mer verklighetsanpassad till skillnad mot andra forum.

• Workman

Tyvärr singel och barnlös :( Att det ska vara så svårt att träffa någon som står ut med en!

Halkade in här på fl för flera år sen och har blivit kvar, läser mest foruminlägg om barn och familj

• Progressiv

På Familjeliv kan man diskutera typ allt och de flesta använder en hygglig och snäll ton. Det attraherar mig.

• Roddyn

Singel och barnlös.
    Har i min ungdom varit väldigt blyg och därför inte vågat ta kontakt med kvinnor.
    Nu på senare tid (runt 30) så har jag börjat dejta. Känner att jag har något att erbjuda nu. Har fast jobb med relativt bra lön. En lägenhet och bil. Tyvärr så är jag lite rund 110kg och är för snäll. Försöker alltid behaga kvinnor jag möter. Vilket gör att dom inte vill inleda något romantiskt med mig. Tror kvinnor söker någon som ger deras liv spänning och turbulens istället för stabilitet och ömhet.

• Oztbåge

Jag råkade ut för ms när jag blev ca.30 och efter 14 års giftemål hittade mitt ex ett bättre liv i en annans famn. Det har gått mer än ett år nu och jag saknar att vara någons glädje. Slumpen tog mig hit och det kanske finns någon mening med det. Kanske tomten kommer med något :) :)

Svar på tråden Singelkillar på FL, varför är ni singlar?