• vackerkvinna

Stäng av Flashback

Flashback borde stängas ner då den har varit en källa för våld, hemskheter och hot.

Jag är själv "bannad" för alltid där

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-16 20:44
    Avslutad:

Den nya frågan lyder:

*Tror du att människan har varit på månen?*

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stäng av Flashback
  • en blind vän
    Nerfherder skrev 2015-02-11 10:28:45 följande:
    Det var duktigt av dig Har inte orkat fylla i den eftersom jag ändå är anonym.
    Även om det star mycket om mig så är det nog svårt att hitta mig. Men du fick en annan bild av mig när du läste min profil. Det var min avsikt.
  • Nerfherder
    en blind vän skrev 2015-02-11 10:59:07 följande:
    Även om det star mycket om mig så är det nog svårt att hitta mig. Men du fick en annan bild av mig när du läste min profil. Det var min avsikt.
    Bra där, jag har faktiskt lärt mig nåt idag :D
  • vackerkvinna
    en blind vän skrev 2015-02-11 09:19:35 följande:

Först stänger man ner flashback. Sedan blir det förbjudet att tala I telefon om fel saker. Sedan avlyssnar man bostaden.

Välkommen till DDR.

De tjuvlyssnar ju redan?! Typiskt personer som dig som rabblar upp onödiga saker som " förbjudet att tala i telefon" för att göra skrämseltaktik!.

En muslimsk man sa på telefon att han hade sprängfylld huvudvärk och direkt dök det upp några agenter från Säpo upp till hans bostad.

Anledningen att man ska stänga av flashback är för att många har tagit självmord, folk utpressas, folk förnedras, folk förtalas och ett ställe för att odla nazism/rasism och även annan verksamhet. Jag är säker på att den Svenska Ultra Nazist som är Talman i Svensk Riksdag har spenderat många år på flashback.

I Frankrike är det totalt förbjudet att kränka den franska flaggan, 6 mån fängelse. I Tyskland är det upp till 5 års fängelse. Så det finns regler och lagar gällande vissa saker. Om du kollar upp lagarna så står att lagarna är för att det kränker befolkningen. Värt att nämna att Frankrike är ett hyckleri-land när det kommer till yttrandefrihet. De kränker miljarder muslimer men sin egna flagga anser de som absolut heligaste.

• Nerfherder
    vackerkvinna skrev 2015-02-11 11:20:40 följande:

De tjuvlyssnar ju redan?! Typiskt personer som dig som rabblar upp onödiga saker som " förbjudet att tala i telefon" för att göra skrämseltaktik!.

En muslimsk man sa på telefon att han hade sprängfylld huvudvärk och direkt dök det upp några agenter från Säpo upp till hans bostad.

Anledningen att man ska stänga av flashback är för att många har tagit självmord, folk utpressas, folk förnedras, folk förtalas och ett ställe för att odla nazism/rasism och även annan verksamhet. Jag är säker på att den Svenska Ultra Nazist som är Talman i Svensk Riksdag har spenderat många år på flashback.

I Frankrike är det totalt förbjudet att kränka den franska flaggan, 6 mån fängelse. I Tyskland är det upp till 5 års fängelse. Så det finns regler och lagar gällande vissa saker. Om du kollar upp lagarna så står att lagarna är för att det kränker befolkningen. Värt att nämna att Frankrike är ett hyckleri-land när det kommer till yttrandefrihet. De kränker miljarder muslimer men sin egna flagga anser de som absolut heligaste.

Och för att du är permbannad. Men det har iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinget med saken att göra.
  • Anton Chigurh
    Anonym (fenomenet) skrev 2015-02-11 08:20:39 följande:
    Varför stänga ner, bättre att ha alla sopor på ett ställe..
    Sopor !!!

Polisen har löst brott, på riktigt, med hjälp av folk via Flashback.

Jo, det är faktiskt sant .....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • vackerkvinna
    Anton Chigurh skrev 2015-02-11 11:40:33 följande:
    Sopor !!!

Polisen har löst brott, på riktigt, med hjälp av folk via Flashback.

Jo, det är faktiskt sant .....

Ja de har kanske gjort det men Flashback har bidraget med kriminalitet

Jag ska bara ta ge ett litet exempel på hur de lär ut att odla knark hemma
    www.flashback.org/t2101157

Detta är bara ett exempel. Det finns så mkt annat som jag vill poängtera ut men är rädd att det kanske lockar besökarna av denna tråd. Så jag avstår

Om jag kränker någon offentligt så kan jag bli arresterad men fullt okey att kränka på internet. Hur funkar det!

Jag tycker det ska finnas Poliser på våra gator och på våran internet så att folk sköter sig och inte beter sig hur som helst.

• Anton Chigurh
    vackerkvinna skrev 2015-02-11 12:08:02 följande:

Ja de har kanske gjort det men Flashback har bidraget med kriminalitet

Jag ska bara ta ge ett litet exempel på hur de lär ut att odla knark hemma
    www.flashback.org/t2101157

Detta är bara ett exempel. Det finns så mkt annat som jag vill poängtera ut men är rädd att det kanske lockar besökarna av denna tråd. Så jag avstår

Om jag kränker någon offentligt så kan jag bli arresterad men fullt okey att kränka på internet. Hur funkar det!

Jag tycker det ska finnas Poliser på våra gator och på våran internet så att folk sköter sig och inte beter sig hur som helst.

Även SOLEN har sina fläckar. Du kan inte få allt, Vackra kvinna.

Vi har yttrandefrihet i Svea Rike. Som väl är.

Finns nåt som heter "prajming" det är så kallad undermedveten påverkan, nåt som vi ALLA utsätts för och är nästintill omöjligt att undvika. Ett faktum som används flitigt i diktaturer som tex Kina, det användes i Irak när Herr Hussein satt på tronen, iaf, denna prajming anv våra styrande också i viss utsträckning, inte bara våra styrande, utan alla större bolag som tycker sig ha nåt att sälja till dig, jaja....jag tycker nog, att i den bästa av världar, så kan Flashback hjälpa till att motverka denna prajming något lite. Kanske !!!

Lite så.

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • vackerkvinna
    Anton Chigurh skrev 2015-02-11 12:23:14 följande:
    Även SOLEN har sina fläckar. Du kan inte få allt, Vackra kvinna.

Vi har yttrandefrihet i Svea Rike. Som väl är.

Finns nåt som heter "prajming" det är så kallad undermedveten påverkan, nåt som vi ALLA utsätts för och är nästintill omöjligt att undvika. Ett faktum som används flitigt i diktaturer som tex Kina, det användes i Irak när Herr Hussein satt på tronen, iaf, denna prajming anv våra styrande också i viss utsträckning, inte bara våra styrande, utan alla större bolag som tycker sig ha nåt att sälja till dig, jaja....jag tycker nog, att i den bästa av världar, så kan Flashback hjälpa till att motverka denna prajming något lite. Kanske !!!

Lite så.

Kram //Anton
    Nej det har Ni inte. Förnedra judar är näst intill mord när det kommer den svenska lagen.

Varför ska korkade människor jämföra med diktatur länder?
    Vi pratar om Flashback och ingen skolgård. Flashback kan finnas kvar så länge det finns regler och kontroll. I alla websiter så finns det regler och lagar. Flashback har dock spårat ur.
  • Förtryckt
    en blind vän skrev 2015-02-11 09:19:35 följande:

Först stänger man ner flashback. Sedan blir det förbjudet att tala I telefon om fel saker. Sedan avlyssnar man bostaden.

Välkommen till DDR.

Eller hur. Flashback är Skandinaviens största och bästa forum.

Det finns så mycket att diskutera där och massor av forumdelar. Det finns något för alla!
    Baserat på trådstarten antar jag att TS inte levde upp till kvalitet-före-kvantitet-regeln och blev avstängd efter sådär en tio varningar.

• Förtryckt
    vackerkvinna skrev 2015-02-11 12:31:06 följande:
    Nej det har Ni inte. Förnedra judar är näst intill mord när det kommer den svenska lagen.

Varför ska korkade människor jämföra med diktatur länder?
    Vi pratar om Flashback och ingen skolgård. Flashback kan finnas kvar så länge det finns regler och kontroll. I alla websiter så finns det regler och lagar. Flashback har dock spårat ur.
    Snälla du. När en medlem bryter mot forumsreglerna så tar moderatorerna till storsläggan.

När en medlem bryter mot Sveriges lagar (så länge det har ett straff på +2 år) så kan polisen begära ut info om personen så att de sedan kan åtala medlemmen.

Detta har hänt med t ex knarkhandel och pedofilt material. Det har varit flera razzior. Men antar att du bara håller huvudet under vingen och struntar i det, för det är inte viktigt för dig att veta.
Svar på tråden Stäng av Flashback