• vackerkvinna

Stäng av Flashback

Flashback borde stängas ner då den har varit en källa för våld, hemskheter och hot.

Jag är själv "bannad" för alltid där

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-16 20:44
    Avslutad:

Den nya frågan lyder:

*Tror du att människan har varit på månen?*

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stäng av Flashback
  • Förtryckt
    vackerkvinna skrev 2015-02-11 11:20:40 följande:

De tjuvlyssnar ju redan?!

Anledningen att man ska stänga av flashback är för att många har tagit självmord, folk utpressas, folk förnedras, folk förtalas och ett ställe för att odla nazism/rasism och även annan verksamhet. Jag är säker på att den Svenska Ultra Nazist som är Talman i Svensk Riksdag har spenderat många år på flashback.

.

Ja de tjuvlyssnar på telefon, läser våra mail och kollar vår nättrafik redan. Stämmer.

Resten:
    Eftersom du påstår detta kan du säkert bifoga källor? Talar vi om självmordet för en sju år sen? Den känner jag redan till allt om så skippa den.
  • Anonym (Zed)

Vad gjorde du själv eftersom du blev bannad?

• Anonym (Mogul)

Först Avpixlat, sedan FB, FL nästa när vänstern ska ha enfald?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (dinmamma)
    vackerkvinna skrev 2015-02-11 12:31:06 följande:
    Nej det har Ni inte. Förnedra judar är näst intill mord när det kommer den svenska lagen.

Varför ska korkade människor jämföra med diktatur länder?
    Vi pratar om Flashback och ingen skolgård. Flashback kan finnas kvar så länge det finns regler och kontroll. I alla websiter så finns det regler och lagar. Flashback har dock spårat ur.
    Finns betydligt fler regler på fb än fl,du är ju bara sur för du inte får vara med =p
  • Onkel Panter

Nej. Måhända att forumet är översvämmat med vidriga yttranden av skumma individer, men att stänga den vore bara ren och skär censur och det är ännu vidrigare. 

• Förtryckt
    Anton Chigurh skrev 2015-02-11 11:40:33 följande:
    Sopor !!!

Polisen har löst brott, på riktigt, med hjälp av folk via Flashback.

Jo, det är faktiskt sant .....
    Men låt Familjelivs maffian tro att Flashback är ett dödsknarkarnazistställe. Blir lite lugnare där för resten av oss.
    Citat: "Varför inte använda lagstiftning som kompass för vad som är moraliskt tvivelaktigt?" / Medlemmen "Trubbel"
  • Anonym (ubåt)

Jag tycker Flashback verkar vara ett underbart reservat för bitterkukar, ganjaflummare och mininassar.

Installera en virtuell bar på FB med digital 3D-striptease så kommer de aldrig att hitta därifrån och genpoolen är räddad!

• MEE83

Flashback är lite speciellt, men nej, det borde inte stängas ner. Kollar mest på stadsbyggnadsplanerings forumet och fotbollsforumet. Det mesta andra undviker jag.

Bra och läsvärd artikel nedan från idag.

Vad ska vi göra med tankarna vi inte vågar berätta för någon? Erfarenheterna vi skäms över? Vad ska vi göra med åsikterna vi knappt vet om vi tror på? De som ingen annan håller med om, men som vi ändå vill vädra
    Sedan några decennier har Flashback.org fungerat som en ventil för allt det där. Det svenska nätforumet har varit en plats för alla möjliga åsikter, alla skyddade av absolut anonymitet. Flashbacks ägare har gått långt för att försöka garantera sådant skydd. Här ventileras därför självmordstankar, sexuella perversioner och frågor om droger. Men på Flashback delas också recept, kändisskvaller och hur man bäst tar hand om en pelargon....

www.gp.se/kulturnoje/1.2628867-emanuel-karlsten-hur-mangas-integritet-ar-vard-att-offras-i-jakten-pa-flashback-

Svar på tråden Stäng av Flashback