• Anonym (Jessica)

Hur ofta tar din man dig på musen/fittan?

Jag undrar hur ofta din man eller kille tar dig på fittan, är det bara vid sex eller annars också?

Jag tycker det är så härligt att jag har en man som ofta tar på min fitta. Han kan komma när jag står och lagar mat och kör ner handen innanför mina byxor eller tar utanpå, på kvällarna när barnen har somnat och vi ligger i soffan och kollar på tv åker hans hand ner, ofta vill han ta av mig byxorna, lättare att komma åt då.

Killen jag hade innan rörde typ aldrig fittan förutom vid sex, det var riktigt tråkigt.

• Svar på tråden Hur ofta tar din man dig på musen/fittan?
  • Anonym (50-åriga damen)
    Anonym (Eva) skrev 2019-05-31 14:37:37 följande:
    Bort med sånt kladd. Tvi! Tonårsfasoner!
    Vilken otroligt tråkig attityd, själv tycker jag det är en härlig kärleksförklaring att gubben fortfarande ser mig så attraktiv efter 35 år tillsammans att han inte kan låta bli att tafsa på mig i både tid och otid.
  • Anonym (Åldringarna!)

Just det! Vi är ett äldre par som är lika pilska som vanligt. Av någon lycklig slump har min fru fortfarande ovanligt fasta och rätt så stora bröst. (kan det bero på att hon aldrig kunnat få egna barn och aldrig ammat??) Mina händer dras ständigt till tuttarna, som vore det magneter. Det är härligt att känna den mjuka rundningen i handen. Jag kan hålla på med dem hur mycket som helst med en mjuk beröring. Och ja, klart att jag smeker henne på fittan också samtidigt. och som svar på frågan i tråden: Ofta.

• CrazyIvan

Har ingen fast partner, men när tillfälle ges så brukar det bli ett frekvent och ömsesidigt tafsande lite överallt, även i offentliga miljöer. Mycket upphetsande! Flört

• Anonym (Gift kvinna)

Flera gånger om dagen. Maken gillar att se andra män göra det.

• älskamigmucho

Har ofta nyfikna händer på o ibland i fittan nästan utan förvarning... gillar att bli smekt o lite smiskad både fram o bak

• Anonym (oja)
    älskamigmucho skrev 2019-06-06 04:50:54 följande:

Har ofta nyfikna händer på o ibland i fittan nästan utan förvarning... gillar att bli smekt o lite smiskad både fram o bak

FRAM och bak?
    Utveckla gärna.
  • älskamigmucho

Ja både och... Jag gillar när han tar för sig av min kropp o så... kan inte ge så mkt detaljer här m skriv pm om du vill... även brösten får han ta för sig av

• Tom Araya
    Anonym (Jessica) skrev 2015-02-11 10:34:33 följande:

Jag undrar hur ofta din man eller kille tar dig på fittan, är det bara vid sex eller annars också?

Jag tycker det är så härligt att jag har en man som ofta tar på min fitta. Han kan komma när jag står och lagar mat och kör ner handen innanför mina byxor eller tar utanpå, på kvällarna när barnen har somnat och vi ligger i soffan och kollar på tv åker hans hand ner, ofta vill han ta av mig byxorna, lättare att komma åt då.

Killen jag hade innan rörde typ aldrig fittan förutom vid sex, det var riktigt tråkigt.

Gammal tråd men...

Jag tar mycket på min kvinna överhuvudtaget.

Pussar, kramar, kyssar, smek...ofta ganska oskyldigt.

Men jag tar på henne på ett sexuellt sätt också ganska ofta, brösten, rumpan, mellan benen...passar på när hon böjer sig efter något. Självklart då när inte barnen ser.
  • Tom Araya
    Anonym (Jessica) skrev 2015-02-12 08:07:11 följande:
    Kan inte för min värld begripa hur ett hårt soffbord skulle vara skönare än en mjuk säng.
    En mjuk säng är inte alls särskilt optimal för sex och ibland är en normal säng också för låg.
  • misil
    Tom Araya skrev 2019-07-05 12:46:31 följande:
    Gammal tråd men...

Jag tar mycket på min kvinna överhuvudtaget.

Pussar, kramar, kyssar, smek...ofta ganska oskyldigt.

Men jag tar på henne på ett sexuellt sätt också ganska ofta, brösten, rumpan, mellan benen...passar på när hon böjer sig efter något. Självklart då när inte barnen ser.
    Ja det här kommer nog många kvinnor kritisera men det beror på vilken tid i månaden hon är,om hon ska uppskatta eller ska bli förbannad.
  • Tom Araya
    misil skrev 2019-07-05 12:55:30 följande:
    Ja det här kommer nog många kvinnor kritisera men det beror på vilken tid i månaden hon är,om hon ska uppskatta eller ska bli förbannad.
    Det är så jag är och fungerar och den kvinna jag lever i hop med måste uppskatta det, annars fungerar vi inte ihop.
  • misil

Med detta menar jag att många män inte förstår kvinnors olika perioder och tror att kvinnor fungerar som män och är ständigt kåta.

• Tom Araya
    misil skrev 2019-07-05 12:59:52 följande:

Med detta menar jag att många män inte förstår kvinnors olika perioder och tror att kvinnor fungerar som män och är ständigt kåta.

Hon får gärna uttrycka det och jag respekterar det.

Sedan kanske det inte spelar så stor roll för alla kvinnor vilken period i månaden det är, för några sekunders smek och masserande av rumpan, fittan eller brösten.
  • Anonym (M40)

Hade gärna gjort det, men frun säger att det kittlas?

• Anonym (M39)

Gör det aldrig, tyvärr. Inget tafs alls faktiskt. Hon är inte mottaglig för sånt om hon inte tar initiativ själv. Hon har pratat om att hon vill att jag tar i henne vid olika tillfällen, men det funkar aldrig i praktiken.

• Anonym (Miss)
    misil skrev 2019-07-05 12:59:52 följande:

men tafs ser inte jag som av upphetsningsyfte? Han tar på min rumpa när vi kramas, stryker finger längs blygdläppar också och jag gör lika så utanpå hans jeans för att jag tycker om det som finns innanför dom. Ömhet och fysisk uppskattning helt enkelt.

• Anonym (KNULL-PER)
    Anonym (M40) skrev 2022-02-05 23:30:20 följande:

Hade gärna gjort det, men frun säger att det kittlas?

Klittras menar du väl?
Svar på tråden Hur ofta tar din man dig på musen/fittan?