hur får jag tjockare kuk och längre kuk
hej jag är 17 år gammal och min kuk är 11 tjock och 16 cm lång men min tjej vill att jag ska ha stölre och tjockare kuk ungefär 22 lång och 15 cm grov vad ska jag göra eller äta
hej jag är 17 år gammal och min kuk är 11 tjock och 16 cm lång men min tjej vill att jag ska ha stölre och tjockare kuk ungefär 22 lång och 15 cm grov vad ska jag göra eller äta
Finns inte nått att göra, man har det man har...
Photoshop.
tjaeaeeeee.. för längden så kan man ju fatta ett fast tag i förhuden och dra.. fast det håller ju bara tills du släpper taget...
runka mer :)
annars tycker jag att du ska dumpa tjejen, taskigt av henne att klanka ner på din storlek. du kan inte ju hjälpa det.
Föds om på nytt och skaffa dig bättre föräldrar och ha lite mer tur i det genetiska lotteriet den gången!
Jag vill minnas att farbror Sheike hade ett schysst knep. Nåt med att dunka bananen i ett rejält ekebord 37 gånger, på båda sidor av bananen, liksom, sen, har jag för mig, att du skall klappa till din stolthet, inte nåt mesigt här utan du drar till sluringen ordentligt. Även detta 37 gånger på varje sida....är du med Knas (eller vad faen det nu är du kallar dig), iaf, följer du mina instruktioner nogsamt, och, DU TAR I, du skall vara på gränsen till barbarisk, så får du med all säkerhet lön för mödan. Inte på längden kanske, men omkretsen sägs öka en centimeter eller två.
Enligt farbror Sheike.
Jag kan för den goda ordningens skull påpeka att jag en kuk som räcker till både på längs och på tvärs. Så jag har inte....jag säger det igen, jag har INTE....testat ovanstående. Fan vet om jag rekommenderar det. Men...ett tips.
I all välmening. En liten kuk är ett aber.
Kram //Anton. Sergeant av Guds Nåde.
Ta henne i tvåan så blir hon tyst om storleken sen.
Samma mått som både min dido och min man.
Konstig tjej som talar om exakta önskemått med dej, bara dumt och sårande att få dej att känna dej otillräcklig.
Du kan inte göra något och behöver inte heller. Kanske skaffa en ny tjej som uppskattar hela dej som du är och som inte sårar dej.
Vad du ska göra? Uppmana bruden till att göra knipövningar om din kuk inte räcker för henne -.- Eller byt ut tjejen. Du har den kuk du har, inget att göra åt. Den är för övrigt inte liten.