Inlägg från: 4veckorifebruari |Visa alla inlägg
  • 4veckorifebruari

badoo? :(

Hej, har en fråga om badoo.. Dejtingsida. Det är nämligen så att jag har upptäckt att min kille har just badoo. Vi pratar ganska mycket jag och min kille och anledningen till att jag äns kollade upp om han hade någon Dejtingsida var för att han talade väldigt illa om dom. Hans kompis hade tydligen använt sig av just badoo och då bara träffat riktigt "dåliga" tjejer osv. Han fortsatte haka upp sig på på ämnet vilket skit sådana sidor är, att han inte fattar grejen med dom och såklart oxå att han aldrig haft någon eller kommer att ha.. Men ändå hittar jag honom just där. Frågan är om han glömt att han en gång skapat en profil där och inte använder den.. eller faktiskt använder den och hoppats på attt jag aldrig skulle komma på det med tanke på han prat om avsky till det.. :( Frågan är nu: Kan man se när någon senast var online på badoo? Och hur ser man det isåfall? Hemskt tacksam för svar här.. Vore skönt att veta om man ska sticka från detta eller om det är något han glömt han skapat bara

• Svar på tråden badoo? :(
  • 4veckorifebruari

Tack för era svar. Nej anledningen till att jag har har ett badoo konto var just för att kolla om han fanns med, jag skapa det igår med andra ord.. Varför jag gjorde detta var just för att han pratade på så intensivt över sitt hat mot sådanna sidor, det fanns lixom inget stopp.. Och vill man avleda någon från att kanske kolla upp något är ju det en taktik av honom.. Vilket jag oxå fann att det var eftersom han visst fanns med.. trots hur mycket han hatar de och vilket skit det är.. Hur som mitt konto skapa jag igår, bara för att kolla, han finns med och självklart fattar jag att det inte bara är något man glömmer att man har skapat.. Jag hittade bilder som han senast laddade upp i juli 2014, så det är ju ett tag sen och då var vi heller inte tillsammans utan blev ett par i augusti. Det jag mer hittade var att han är en verifierad medlem vad det nu betyder? Och att han har badoo kopplat till mobilen? Vad det nu betyder, jag är inte så haj på sådana här sidor så jag fattar inte riktigt vad det betyder.. Att han lämnat ut sitt nummer? Det stod oxå att han var online för mer än en vecka sedan.. vad betyder det? Att han va inline för 2 veckor sedan då eller? Eller kan det vara längre sen han va inne än bara en vecka ca? Jag vill hellre vänta och se om han går online kolla i. Lite då och då ifall han faktiskt är aktiv där om inte mycket.. Jag vill kunna konfrontera honom om jag märker att han bäk är inne lixom, känns bara dumt att göra en höna av en fjäder om det faktiskt är så att det var bra många månader sedan att han var inne..

• 4veckorifebruari

Okej tack, då förstår jag.. Men någon som vet om det betyder att han varit online för ca 1-2 veckor sen? När det står "inloggad för mer än en vecka sedan" eller skulle det stå inloggad för 4 månader sen om han nu varit det? Någon som vet?

• 4veckorifebruari

Okej tack tack.. Kollade runt lite på en massa randoms bara för att se vad det stod på dom flesta andras och har bara hittat "online för mer än en vecka sen" .. Vilket får mig att tro att hans konto är inget han använder och att det förmodligen var längesen och mer än bara 1 till 2 veckor sen han va inne.. har inte hittat någon bland alla randoms som det står online för 1 månad 2 eller 3 osv. Utan jag tror att har man varit inaktiv på sidan ett tag så står det automatisk online för lite mer än en vecka sen.. tror inte det betyder att det var för 1 till 2 veckor sen.. kan lika gärna vara månader :)

• 4veckorifebruari

Okej :) Jaa.. det kanske är så att dom gjort om på själva sidan vad gäller senast online, har kollat av en kilökompis sida som sa att han inte använt sitt konto på säkert ett år, när jag klickade mig in på honom så stod det samma där "online för lite mer än en vecka sen" så antar att dom kanske ändrat det där.. Känner mig rätt så lugn nu dock :) Hoppas de fortsätter så bara ;)

Svar på tråden badoo? :(