Vad är Canon EOS 5D Mark II värd idag?
Någon som vet vad begagnatvärdet på Canon EOS 5D Mark II Kamerahus är? Funderar på att sälja min kamera pga förlorat fotointresse. Kameran är väldigt lite använd.
Någon som vet vad begagnatvärdet på Canon EOS 5D Mark II Kamerahus är? Funderar på att sälja min kamera pga förlorat fotointresse. Kameran är väldigt lite använd.
Förmodligen väldigt lite, digitalkameror är som datorer. Nytt idag, ute i morgon. Den är förmodligen mer värd för dig även om du använder den väldigt lite.
Förmodligen väldigt lite, digitalkameror är som datorer. Nytt idag, ute i morgon. Den är förmodligen mer värd för dig även om du använder den väldigt lite.
Vaknat på fel sida?
Jag säger bara som det är att den troligen är betydligt mindre värd än du anser dig ska kunnna få ut. Men om du vill ha bra svar så är det väl bara kolla på blocket och se vad andra tar? Eller så ta reda på telefonnummer till en fotobutik och ringa och fråga? Det är två alternativ som hade besparat dig från dåliga svar här om dessa besvärar dig så pass.
Skulle tro ca 6000-7000 utan objektiv
Jag köpte min begagnad förra året då den inte tillverkas mera ju. Jag betalade 10 000 + Canon EF 50/1,4 USM objektiv med också. Bästa kameraköpet!! Betalar hellre 10 000 för en otroligt bra kamera som i mitt fall inte heller var så mycket använt ( endast använt till studiofotografering inomhus också) än att köpa en rätt så bra kamera ny i affären till samma pris, som för den delen förmodligen inte är en fullformat.
Så jag skulle gissa att du skulle kunna få runt 8000 för din eller något sånt. Du kanske inte får sålt den direkt men kommer säkert någon efter ett tag som vill köpa :)