• taquine

Min 11-åriga dotter använder bara stringtrosor

Förlegat och moralpanik för att  man inte vill att ens ungar sätter på sig något av det fulaste och obekvämaste som skapats ? Tack för dagens skratt

• taquine
    JJSkog skrev 2015-05-11 18:49:44 följande:
    Mycket bra skrivet!

Jag blir så frustrerad just på alla dessa som skriker sig hesa om att "Min dotter skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG få ett par stringtrosor."
    "Det får hon vänta med tills hon är vuxen och flyttat hemifrån".
    osv

Det är ingen stor grej. Den blir bara stor när tramsiga föräldrar GÖR det till något stort moraldrama.

Kul att höra att det i alla fall finns någon sund själ där ute Glad
    Det är väl tur att det finns en stringtrosors försvarare här på forumet , hur skulle det annars se ut  
    Min dotter gick nog omkring i sina string ett tag i tonåren , men sen kom väl som tur var även hennes smak på rätt köl om man säger så.. 
    Goodness me
  • taquine
    Haskel skrev 2015-05-11 21:51:45 följande:

Vad händer om/när man lägger ett par stringtrosor i exempelvis tvättmaskinen...

Blir tvättmaskinen plötsligt ett porrigt sexobjekt???

Om nej:
    Varför skulle då ett icke sexuellt barn, plötsligt bli det om det får ett par stringtrosor på sig?

Alltså ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta över dina (nu för att vara snäll)mindre genomtänkta  kommentarer lite här och där 
    Förresten sälj det ens string längre , var väl typ 2007 det var "inne" senast 
    Goodness me
Svar på tråden Min 11-åriga dotter använder bara stringtrosor