Splittrad
Hej!
Är en man som är gift sedan 10 år tillbaka, vi har två barn tillsammans. Tidigare har vi haft bra tillsammans, min fru gillade att ligga å mysa, pussade och kysste varandra dagligen men sedan något år tillbaka så slutade allt detta, inget smeknamn, inga pussar eller kyssar. Hon har blivit en isprinsessa. Helt kall. Helt obrydd om mina känslor. Tro nu inte att jag inte har pratat med henne om detta, men hon verkar inte bry sig alls. Hon har inte rört vid mig på över ett halvår nu. NsÄnnu mindre kysst mig. Och då har jag inte ens börjat om vårt sexliv. Inte ens då kan hon röra vid mig. Hade ett ganska ordentligt samtal om det i helgen som var. Då säger hon att hon älskar mig och vill leva resten av sitt liv med mig. Detta sårade mig otroligt mycket och jag kan säga att jag grät mig till sömns den kvällen. Inte ens då kunde hon trösta mig utan vände sig om i sängen och somnade. Känner just nu att jag struntar i sexet, vill känna mig bekräftad, sedd, omtyckt av min fru.
Hon har inte sagt något till mig som handlar om mig. Jo att jag lagade en god middag men det är inte det jag gör jag vill få komplimang om utan att jag är jag. Vill känna mig älskad inte äcklad av min fru.
Som sagt känner mig otroligt splittrad över detta... tycker dock inte bara man slänger 15 år tillsammans över axeln och går vidare.