• Anonym (mother russia)

Världens vackraste 9-åring

Vet inte hur många i Sverige som hört talas om henne, men ryska 9-åringen Kristina Pimenova anses vara den vackraste 9-åringen i hela världen. Hon började modellera när hon var fyra, och idag klassas hon som supermodell - och hon är bara 9 år!

Hennes Facebook-sida har nästan 3 miljoner likes:

www.facebook.com/KristinaPimenova

Men självklart finns det moraltanter som fasas och förfäras av hennes enorma framgångar:

Om hon är vackrast i världen eller ej är omöjligt att säga, men hon ser ju definitivt mycket bättre ut än de allra flesta 9-åringar.

Vad anser FL om det hela? Jag tycker det är jättekul att barn får visa framfötterna och inte bara sitter fastkedjade i barndomen såsom vi definierar den tills de fyller 18.

• Svar på tråden Världens vackraste 9-åring
  • SpanskaFlugan

Är du samma äckel som postade en liknande tråd om en annan underårig modell där målet fräst var att få lägga upp sexualiserade bilder av småtjejer?

• Anonym (mother russia)
    SpanskaFlugan skrev 2015-02-15 10:52:14 följande:

Är du samma äckel som postade en liknande tråd om en annan underårig modell där målet fräst var att få lägga upp sexualiserade bilder av småtjejer?

Nu tar vi det lilla lugna här. FL tillåter inte upphovsrättsskyddade bilder, så ni får hålla tillgodo med hennes Facebook-sida samt YT-videon.

Och tråden handlar om henne som fenomen samt den moraliska aspekten i det hela.
  • Anonym (mother russia)
    SpanskaFlugan skrev 2015-02-15 10:59:10 följande:
    Så du är samma äckel?
    Jag skulle rekommendera att du är lite mer återhållsam med vad du kastar ut dig mot andra användare om du inte vill dra på dig en varning.
  • Anonym (anonym)

Ser ut som massor av 9-åringar ser ut om man sminkar dem och lär dem att posera vuxet vilket majoriteten av alla väldens föräldrar inte är intresserade av.

• Anonym (mother russia)
    Anonym (anonym) skrev 2015-02-15 11:01:53 följande:

Ser ut som massor av 9-åringar ser ut om man sminkar dem och lär dem att posera vuxet vilket majoriteten av alla väldens föräldrar inte är intresserade av.

Helt ärligt nu, hon ser inte ut som den stora massan av 9-åringar. Hennes ansikte har i det närmaste perfekt symmetri, hon har stora, blå ögon och liten näsa.
  • SpanskaFlugan
    Anonym (mother russia) skrev 2015-02-15 11:00:43 följande:

Jag skulle rekommendera att du är lite mer återhållsam med vad du kastar ut dig mot andra användare om du inte vill dra på dig en varning.

Jag ställer en högst relevant fråga. En tråd av samman sort dök upp i förra veckan som snabbt blev mycket obehaglig. Den plockades med alla rätta bort från forumet. Om du är samma användare som åter igen försöker skapa den sortens tråd bör moderatorerna upplysas. Så anmäl om du vill, det är bara bra om moderatorerna håller ögonen på tråden.

Och jag förstår varför du inte vill svara på min fråga.
  • taquine
    Anonym (anonym) skrev 2015-02-15 11:01:53 följande:
    Men precis, och vad moraltanteri har med det hela att göra för fattar jag inte.. Men men money talks .Och alla med väldigt sjuk syn på detta med ålder mår väl riktigt bra..Kräks
  • Anonym (anonym)

I USA och Storbritannien finns det enorma massor av små skönhetsmisser som ser ut precis som så en oerhört äcklig industri med uppsminkade småungar som poserar och rör sig sexigt. 

• Anonym (mother russia)
    Anonym (anonym) skrev 2015-02-15 11:13:07 följande:

I USA och Storbritannien finns det enorma massor av små skönhetsmisser som ser ut precis som så en oerhört äcklig industri med uppsminkade småungar som poserar och rör sig sexigt. 

Fast ungarna tycker ju det är kul...
  • SpanskaFlugan
    Anonym (mother russia) skrev 2015-02-15 11:16:44 följande:

Fast ungarna tycker ju det är kul...

Hur vet du det?
Svar på tråden Världens vackraste 9-åring