• Quexet

En flickvänstråd till...

Kan ju inte vara sämre än alla andra, så här kommer en till egotråd. Drömmer

Jag är 30+ ca 170cm med ungefär 10-15kgs övervikt.
    Råttfärgat ganska tråkigt hår.
    Väldigt stor rumpa, små tuttar o lite för mycket mage o lår.
    Tre barn.
    Sminkar mig väldigt sällan, men om jag gör det tar det en evighet så jag kommer ofta försent till fester.
    HATAR att shoppa, framförallt kläder.
    Älskar att titta på sport, gärna högljutt.
    Har jättedålig humor, så jag skrattar åt även dom sämsta skämten.
    Älskar att diskutera stort o smått.
    Brukar vara brutalärlig vilket inte alltid går hem.
    Går inte att vara i närheten av om jag är hungrig, finns risk att jag antingen skäller ut dig eller biter dig! Flört
    Kan vara långsint om någon jag verkligen bryr mig om sårar mig.
    Sätter oftast min familj före min partner.
    Kan lova att min partner ska hjälpa till med något utan att kolla att det är okej med partnern.
    Är sjukt dålig på att uppskatta min partner, men förväntar mig att han ALLTID ska uppskatta o förstå mig.
    Är sjukt slarvig o glömsk.
    Jättelat.
    Kan bli sur om partnern "inte förstod" att jag var jättesugen på choklad, så även om jag sa att han absolut inte fick köpa någon när han var o handlade borde han självklart förstått att jag egentligen ville ha den där j*kla chokladen. 
    Tar väldigt stor plats efter ett par glas vin.
    Älskar god mat.
    Jobbar nog lite för mycket, tar även med mig jobbet hem, både psykiskt o fysiskt.
    Blir irriterad på dumma människor o kan då bli elak med "snygga pikar", samma sak med slemmiga killar (även ett par tjejer) som inte ger sig efter ett snällt nej.

Har säkert glömt något, men det är bara att fråga! Cool

• Svar på tråden En flickvänstråd till...
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-16 00:15:24 följande:

Näääääääää. :-P

Vaddå nääää? Tungan ute
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-16 00:27:05 följande:
    Nääääääääääääääääääää..... :-P
    Vad? Allt jag har skrivit är sant! Drömmer Man kan ju inte bara skriva dom bra sakerna, det är väl bättre att det kommer som en positiv överraskning än tvärtom?! Skrattande
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-16 00:33:37 följande:
    Håller med om vissa grejer, inte om andra. Antar jag är en av de dumma och slemmiga människorna som irriterar dig. LOL
    Haha, ska vara på någon typ festival då... Har svårt att se vart vi skulle ha mötts annars?! Tungan ute

Hmm har du under dom senaste tio åren åkt på några motorevenemang...? Förvånad
  • Quexet
    Anonym (jag) skrev 2015-02-16 00:09:58 följande:

Låter som en rolig kompis men inte någon som jag skulle vilja bli ihop med Flört Lite för krävande utan att ge lika mycket och jag gillar folk med mer taktkänsla som partners. Gillar dock rättframma vänner Glad

Är oftast helt utan taktkänsla o är inte särskilt rolig att bo med! Glad
    Trots det blir jag alltid bjuden till vänners fester o middagar, så det ligger nog något i det du säger! Skrattande
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-16 00:39:05 följande:
    Jag kör bil, räknas det? :-P
    Nej, då behöver du inte oroa dig att jag har varit spydig eller rent av elak mot dig. Det är jag bara IRL, fungerar inte riktigt lika bra över nätet! Flört
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-16 00:43:37 följande:
    Så ska kag inte ta det personligt att du varit elak eller spydig mot mig?
    OJ då vet du inte vad jag räknar som varken spydig eller elak! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Quexet
    Trunk skrev 2015-02-16 00:45:12 följande:

Hmm... det där stämmer inte ett skit med den Quexet som jag "lärt" lära känna härifrån! Först så är du skitsnygg med en otroligt sexig kropp! Sedan är du givmild med kommentarer och beröm. Du är faktiskt lite av en drömkvinna för mig... du har ett litet fel och det är din ålder... eller om det är min ålder... Fan att du är så ung! Fast en jäkligt go ung en är du! Tungan uteSolig

OJ tack fina du! Solig Dock så är allt jag har skrivit sant, sen att jag kanske har utelämnat lite positivt är en annan femma! Oskyldig Hellre att det kommer som en överraskning än tvärtom, eller?! Kyss
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-16 00:48:35 följande:
    HAHAHAHAHA......

Ska vi brottas eller? :-P

Okej, jag har kidnappat din lilla tråd länge nog, dags att ge den tillbax. Ha en god natt och skicka ett jävla meddelande någon gång!
    Bara så du vet skulle du inte ha en chans vid en brottningsmatch!!! (du vet jag är egentligen HULKEN förklädd!) Drömmer
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-16 00:59:42 följande:
    Du är bara målat grönt med en tuschpenna!
    Nope, jag äger även vattenfärg! Äpple
Svar på tråden En flickvänstråd till...