• Quexet

En flickvänstråd till...

Pillare skrev 2015-02-16 01:04:45 följande:
    Jag hämtar vattenslangen. Vi får nu se om det är vattenfärg eller inte.
    Hmm, det kanske är vattenfast vattenfärg?! Eftersom jag faktiskt är hulken. Drömmer
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-02-16 01:09:28 följande:
    Men du kommer aldrig göra nåt för att du måste bli arg för att vara stark, och du kan ju inte bli arg på mig.
    Har du inte sett Avengers? Hulken är alltid arg! Oskyldig
  • Quexet
    Anonym (näe) skrev 2015-02-16 08:16:44 följande:

Lite för mycket bekräftelsekåt för min smak. Svårt att leva med en sådan person.

Anonym (näe) skrev 2015-02-16 08:25:41 följande:

Jag trodde man skulle svara? Är det inte så att TS redan har en man så det är ju inte en kontaktannons utan en tråd där hon vill ha bekräftelse?

Självklart ska man svara ärligt. Glad o eftersom jag både lägger ut bilder o startar trådar (likt den här) måste jag nog hålla med om att jag är bekräftelsekåt, framförallt på nätet. 
    Sen förväntade jag mig inte direkt några rungande "jaaaa" med tanke på trådstarten! Skrattande
  • Quexet
    mrwonderful96 skrev 2015-02-16 08:22:02 följande:
    Så gör inte det då och håll inne med din negativa attityd eller leta upp lämpligt forum där du hör hemma. Att ge och få fina ord är inte att vara bekräftelsekåt.
    Ääh, mig gör det inget, han har ju lite rätt i det han skriver. Glad 
    Har ju mitt på det torra just nu, så något rätt måste jag ju göra trots mina brister som är synliga i TS. Solig
  • Quexet
    Trunk skrev 2015-02-16 08:32:40 följande:
    Jag håller med dig. Jag får väl skriva lika ärligt som dig så får vi se om någon nappar på det... knappast trolig?
    Vem vet, någon tycker nog att dina "brister" är charmiga?! Glad Fram med en tråd nu så jag inte är en bitch alldeles själv! Skrattande
  • Quexet
    Anonym (Man) skrev 2015-02-16 08:39:48 följande:

Kan du säga nåt mer om din stora rumpa? Även om den är tränad, är den mjuk och gosig? Finns det lite gung i den?

Nja, jag har svårt att förklara den, men jag har en grym kommentar från sambon från några år sen, när jag sa att rumpan kändes större i ett par speciella jeans svarade han "nej rumpan är inte större, bara mindre vältränad nu!" Cool
  • Quexet
    Anonym (näe) skrev 2015-02-16 08:40:33 följande:

Nu var det ju du som skrev att det var brister, alla tycker ju inte det.
    Ja, jag har svårt att tänka mig att det är så många som tycker att "brutalärlig, grinig, lat, slarvig osv" hör till bra karaktärsdrag! Skrattande
  • Quexet
    Anonym (Man) skrev 2015-02-16 08:48:00 följande:
    Då är enda felet att du är upptagen
    Hahaha! Cool
  • Quexet
    Anonym (näe) skrev 2015-02-16 08:50:15 följande:

Rent allmänt struntar män i sådant om de får sex.
    Vilken tråkig syn på män! Obestämd Jag håller inte med dig där.
    Visst finns det några som bara vill ligga, men det finns inom båda könen.
  • Quexet
    Anonym (näe) skrev 2015-02-16 08:56:42 följande:

Men de LÄMNAR inte en tjej som är slarvig om sexet är bra. Och det är nog samma sak för kvinnor. Tror inte att så många la märkte till att du var lat och slarvig om du förstår vad jag menar.
    Okej, ett ONS skiter nog fullständigt i om personen är slarvig o lat. Men jag har fortfarande svårt att tro att man skulle stanna i ett förhållande om det enbart är bra sex.
    Sambon o jag var bästa vänner i nästan tio år innan vi blev ett par så han visste verkligen om ALLA mina brister innan sexet! Skrattande 
Svar på tråden En flickvänstråd till...