• Anonym (Mini)

Hypokondriker tråden

Finns det fler än mig som är hypokondriker där ute? Jag tänkte att vi kunde ha en egen tråd där vi kan stötta varandra när det är som värst och skratta åt våra åkommor när vi har bra perioder.
    Jag har varit hypokondriker så länge jag kan minnas, har haft alla möjliga sjukdomar och sprungit hos läkare titt som tätt. För nåt år sedan utvecklade jag "läkarskräck" och sjukhusskräck och går därför inte till läkaren om jag verkligen inte måste Alltså min hypokondri har blivit en fobi, jag vågar inte gå till läkaren för jag är rädd för att få dödsbeskedet.

Just nu är jag inne i en dålig period, lider av ångest och hypokondri. Mina sjukdomar just nu är hjärntumör (en favorit) och leukemi. Jag vet att jag med största sannolikhet inte har nåt av det men ni andra hypokondriker vet hur det är.

Hoppas jag inte är ensam!

• Svar på tråden Hypokondriker tråden
  • Anonym (Hypis)

Allies: Nej det har dom inte.. i morgon är det 4 veckor sedan jag tog provet!
    Själv då?

• Allies

Hypis - Nope, på tidag är det 3 veckor. Jag tycker att det är så j-kla dåligt att de drar ut på tiden, fattar de inte att man blir orolig

• Isa med Flisan

Usch va jobbigt för er tjejer Lider med er, det måste vara fruktansvärt frustrerande att gå och vänta som ni gör

Jag tror dom hade kontaktat er fortare om det hade varit nån förändring på provet, så oroa er inte

Hur är det med er alla? Här är det ganska lugnt faktiskt förutom att jag har fått en knepig blödning igen. Alltid ska man ha nåt att fundera på

• Nitagirl

Ohhhhhhh nu e man rå förkyld...men har fan aldrig vart så här trött,när jag vart sjuk tidigare....!! då börjar man alltid undra jaaaaa kan detta beror på nårt annat,tex cancer!!! skrattar!! men allvarligt talat...e livrädd för cancer..ush!

• Filli

Jag tror oxå att de kontaktat er tidigare om det varit något med provsvaren,så ni behöver nog inte vara oroliga!
    Men jag förstår er ändå,det är så lätt att se det annorlunda när det inte gäller en själv!

Nitagirl:En infektion kan verkligen knäcka en!Krya på dig!!

• Anonym (Hypis)

Nä sjukvården verkar inte bry sig att man är orolig och varje dag i flera veckor sitter med hjärtklappning innan posten kommer, och sen besvikelsen när brevet aldrig kommer
    Men innan denna vecka är slut MÅSTE jag väl ändå fått svar på allt!!

• Tuss 1981

åh vad jag hoppas era svar kommer snart!! tänker å er!!

//Tuss
  • Samantha

Nu ansluter jag mig... personligen har jag inegn sjukdom men har fått för mig att sambn har fått leukemi.. Hu vad jobbigt!

• Isa med Flisan

Välkommen Samantha! Usch vad jobbigt för dig Får jag fråga varför du tror han har leukemi?

Svar på tråden Hypokondriker tråden