• Ambulansliv

Ambulanslivs egen tråd!

Välkommen att kasta skit, provocera, berömma, pussa på mig!

Ja typ allt!

Så mycket skit jag får övetallt så tänkte jag att nikan spy galla här, så kan andra trådar hålla en vettig stämning. Folk ser ju rött direkt mitt nick dyker upp. Ös ur er här istället, pliiiis!

Puss o kram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-16 09:38
    Och jag kommer oavsett att be er göra det konstruktivt och motiverande så fort ni fått ösa ur er. Så kanske ni lär er nåt på kuppen

• Svar på tråden Ambulanslivs egen tråd!
  • Anonym (?)

Namn och personnummer, tack!

Jobbar du inom vården så ska du väck, illa kvickt!

• Anonym (Linda)
    Anonym (?) skrev 2015-02-16 01:09:15 följande:

Tummen upp
  • Anonym (Wot)

Vad gäller det för tråd?

• lövet2

Då ställer jag frågan här i stället:
    Du vill alltså slopa 1177? Vart tycker du folk ska vända sig för akuta frågor och rådgivning vid sjukdom i så fall?

• Ambulansliv
    lövet2 skrev 2015-02-16 07:40:56 följande:

Då ställer jag frågan här i stället:
    Du vill alltså slopa 1177? Vart tycker du folk ska vända sig för akuta frågor och rådgivning vid sjukdom i så fall?

Läs mitt svar i förra tråden. 1177 måste bli proffsigare. Dom kan inte ha vem som helst som sitter där och ger råd. Då blir det tokigt och vården överbelastas. Men som vården ser ut överlag så kommer det fortsätta, fel folk på fel ställen, för man byter jobb ofta, då man inte trivs. Men sånt uppmuntras ju här på FL så man vill ju tydligen ha en dåligt fungerande sjukvård. 
  • Ambulansliv
    Anonym (?) skrev 2015-02-16 01:09:15 följande:

Lotta Potta von Grevinna född 790106-xxxx

Eller inte...

Men lite motiveringar kan jag väl få kräva? Varför jag ska bort från vården? Det där räcker inte, är du en vettig individ så kan dum motivera med minst fem meningar med fullständig meningsbyggnad, och det skall vara konstruktivt, inte bara en massa tyckande, utan också varför man tycker så och vad det är baserat på för uttalanden. 

Lycka till!
  • Ambulansliv
    Anonym (Linda) skrev 2015-02-16 02:25:37 följande:
    Tummen upp
    Nääää, tummen ner till sånt! Motiveringar och konstruktiv kritik får tummen upp! Så du får också tummen ner
  • Ambulansliv
    Aikido skrev 2015-02-16 07:09:37 följande:

Har du någon diagnos som det så fint brukar heta här?

Mmmm, fast den är ingen bokstavskombination, och inte heller psykisk, om det var dit du ville komma. Utan rent medicinskt De du!
  • Ambulansliv
    Anonym (Wot) skrev 2015-02-16 07:13:27 följande:

Vad gäller det för tråd?

Massor av trådar. Brukar lägga mig i när nån skriker ÅK IN och tala om att nä, det behövs nog inte i första taget. Och jag delar gärna med mig av min erfarenhet baserad på måååånga år inom vården. Tyvärr så har FL maffian bestämt att google är bättre alt vad kusinens tremännings ingifta faster gjorde 1967....
Svar på tråden Ambulanslivs egen tråd!