Inlägg från: Anonym (våldtäkt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (våldtäkt)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Han har inte sex med dig, han våldtar dig. Lämna honom och anmäl

• Anonym (våldtäkt)
    Anonym (qp) skrev 2015-02-18 05:20:31 följande:

Ger det dig någon njutning alls, TS?

Hur tänkte du när du frågade detta? Hon vaknar på nätterna av att hennes kille våldtar henne. Hade hon sagt att det var okej i förväg så ja, kanske en legitim fråga. Men i denna situation, seriöst? Njuter du själv av att bli våldtagen?
  • Anonym (våldtäkt)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 16:15:02 följande:

Mycket våld som användes där ja, speciellt när det kom till ens partner som inte sa nånting om saken varken under tiden eller efter.

Är du duktig på tankeläsning?

Så det är hon som använt våld som inte sagt ifrån? Du verkar inte leva i verkligheten. Om man har sex med någon som sover utan att först veta att personen är okej med det, så är det våldtäkt. Öppna en lagbok och titta själv. 
  • Anonym (våldtäkt)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 18:13:07 följande:

Ursäkta men är du läskunnig?

Jag skrev att ingen våld användes och hon trots hon bara säga till sin pojkvän du jag vill inte just nu sa ingenting, varken under tiden eller efter så kalla det för våldtäkt är att håna dom som på riktigt utsätts för VÅLDtäkt.

Jag väcker min sambo så ibland och hon mig, skulle jag ha nått emot detta eller hon för den delen så skulle vi upplysa varandra om det, dock fanns det ingen överenskommelse i förväg.
    Varför skulle det, vi var ett par och är det fortfarande efter en massa år, vet du vad, jag frågar heller inte henne om hon vill ha en kyss en kram eller annat intimt.

Kanske är du som inte är så bra på att förklara saker och ting annars?

Hon ska inte behöva säga till sin pojkvän att hon inte vill ha sex när hon sover, när han REDAN har sex med henne.  Det skulle han tagit reda på innan. Om dom överhuvudtaget inte diskuterat det så har han ju ingen aning vad hon vill?
    Hon kanske var chockad och kunde inte svara, har den tanken slagit dig?

Det är oroväckande hur du tänker.Jag vet att många tänker som du. Men det finns inget sådant som "en riktigt våldtäkt". Våldtäkter kan se olika ut, det finns en stereotyp bild, med den behöver inte alls stämma med verkligheten. Våld som att hålla fast, tvinga någon behöver inte vara en del av en våldtäkt, det kan ändå vara våldtäkt. 

Som sagt, öppna en lagbok. Läs på lite. Att ha sex med någon som sover, räknas juridiskt sett som våldtäkt, oavsett vad du tycker. 
    Och att jämställa att penetrera någon som inte är medveten om vad som sker, och att kyssa någon utan att fråga först, löjligt. Förstår du nog själv om du tänker en gång till
  • Anonym (våldtäkt)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 18:34:22 följande:

Kanske det, eller så är du singel sen länge och inte vet hur man lever med andra intimt.

Nja, jag har aldrig köpt det där usla ursäkten tjejen var i chock så hon kunde inte säga ifrån, vid riktig våldtäkt där våld och tvång används så kanske är man så pass skrämd att man inte vågar säga ifrån men inte under normala omständigheter.

Absolut kan våldtäkter se annorlunda ut, hot, utpressning, ren våld, dock inte i ett förhållande där ingen våld används och tjejen trots alla möjligheter säger inte ifrån _eller_ tar upp det efter första gången, andra , tredje and so on.

Jag vet att man har vattnat ut begreppet rent juridiskt och inkluderat en massa som inte hör till på sistone, förändrar inte faktum alls.
    Enligt din resonemang så är jag både våldtäktsman och offer, så nej, sånt trams håller inte nånstans, hon tyckte inte om det, okey inga konstigheter där men att utmåla henne som en våldtäktsoffer hjälper ingen.

Speciellt inte när hon väl kom till skott och upplyste sin kille att hon inte alls är med på notorna.

Nej, jag är inte singel sen länge. Ingen frisk människa har dock försökt ha sex med mig när jag sover, en sjuk människa har dock försökt. Kan säga själv att jag blev så chockad att jag frös, hade jag vaknat mitt i är det inte säkert jag hade kunnat säga/göra något.
    I ett intimt förhållande så anser jag att man visar respekt för den man lever med, genom att ex inte ha sex med personen när den inte är vid medvetande, om den inte själv är med på det såklart. Det är det enda friska enligt mig. Jag antar att du själv aldrig varit i situationen att någon försöker ha sex med dig när du sover, har du inte det kanske du ska tänka efter innan du uttalar dig om sånt du inte upplevt. 

Men behåll du din åsikt vad en riktig våldtäkt är. Kanske du ändrar dig en dag om det slår tillbaka mot dig. 

Det är ju fortfarande ett faktum att det rent juridiskt är en våldtäkt, så vill du köra med dina egna begrepp kan det ju vara riskabelt om du själv skulle ha sex med någon som sover, som inte är med på det. 

Lämnar tråden nu då det inte finns något att diksutera för min del. tack och hej
  • Anonym (våldtäkt)

Såg nu att din partner gör så på dig, men ja om det funkar för er, gratis. det finns många andra som inte uppskattar det, och det är något man borde förvissa sig om innan.
    Tack för mig

Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.