• Anonym (tyst)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Har vaknat upp flera gånger olika nätter av att min pojkvän ligger över på mig och har sex med mig, vet inte hur jag ska reagera mår illa och känner mig smutsig men jag har inte vågat säga något för att stoppa honom vet inte vad jag ska göra.

Konfrontera han för första gången idag då sa han förlåt och att han skämdes.

Dom andra nätterna har jag inte sagt något till honom om det, då har han bara varit arg på mig för massa små saker när jag sedan vaknar upp sen senare.

Vissa av nätterna har jag somnat med kläder på och sedan vaknat med dom av...

• Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.
  • Anonym (Hm)

Hota med polisanmälan om han inte slutar?! Eller dumpa aset och anmäl!!

• Anonym (oj)

Hur knallar man någon?

• Anonym (fy)

Han är ju sjuk. Håller med föregående talare..

• Anonym (Hej)

Det anses väl som våldtäkt? Fy vilket äckel! Du bör nog göra en polisanmälan.

• Anonym (Tess)

Börja med att flytta. Varför bor du med någon som ligger med dig när du sover? Och nästan värre är att du inte verkar våga säga åt honom!?

• EnVanligSara

Det är en regelrätt våldtäkt. Har han inte mer respekt för dig än så tycker jag att du ska lämna honom.

• Anonym (Svea)

Har ni inte pratat om det innan är det inte ok. Jag tycker att det är mysigt att bli väckt av att min pojkvän kryper inpå och tränger in, men vi har pratat om det innan och har sagt att det är ok för både honom och mig att väcka varandra på så sätt. Ibland vill någon av oss bara sova och då säger vi till. Inga problem.

Men man måste prata om det och man måste lyssna på vad den andra parten säger.

• Anonym (tyst)

Nej, kommer lämna honom vill inte detta mer.

Varför jag inte sa något till honom är att under denna tiden vi bott ihop så har alla bråk varit mitt fel enligt honom så har ställt in mig på att jag får skylla mig själv, och efter ett tag börjar man tro på det själv.

Men tack för svaren.

• Underhill
    Anonym (tyst) skrev 2015-02-17 03:10:28 följande:

Varför jag inte sa något till honom är att under denna tiden vi bott ihop så har alla bråk varit mitt fel enligt honom så har ställt in mig på att jag får skylla mig själv, och efter ett tag börjar man tro på det själv.

Men tack för svaren.

Låter sunt och genomtänkt att lämna honom. Starkt!
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Hej)
    Anonym (tyst) skrev 2015-02-17 03:10:28 följande:

Men tack för svaren.

Skönt att höra att du tagit det beslutet :)
Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.