Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 16:15:02 följande:

Mycket våld som användes där ja, speciellt när det kom till ens partner som inte sa nånting om saken varken under tiden eller efter.

Är du duktig på tankeläsning?

Lever du under en sten? Välkommen till 2015, det behöver inte innebära våld i en våldtäkt. Sluta försvara en våldtäktsman.
  • Anonym (K)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 19:13:54 följande:

Jag vet hur lagen förstördes genom att ta med en drös av andra företeelser som tidigare kunde på sin höjd hamna under utnytjande då det inte förekom våldtäkt, det rör mig ingenstans.

Jag lever i verkliga livet och inte i lagboken, tycker fortfarande det är ett direkt hån mot kvinnor som på riktigt blir våldtagna kanske i samband skadade för livet framför ts som tyckte det var pinsamt att ta upp det med sin partner.

Men du har rätt, varken jag eller min partner hade nån överenskommenlse när vi började fingra på varan i sovande tillstånd, bara mys att bli väckt mitt i akten, om ts inte uppskattade gesten som gavs henne kunde hon bara säga nej.

Jag tycker mer det är ni som hånar.

Undrar om det fanns nån form av missförstånd i den sista grava våldtäkten på Finlandsfärjan, där har vi en riktig våldtäkt framför detta.

Att läsa dina svar känns som att få ett slag i ansiktet. När du skriver sådana saker som "riktiga" våldtäkter och liknande saker så spottar du på de kvinnor som inte inkluderas i den mallen. Var det värt att vädra din kvinnofientliga åsikt mot att några kvinnor (bland annat mig) får må skit och känna sig skyldiga?

Du skulle nog ändra åsikt om din flickvän, syster eller mamma blev våldtagen av ett jävla äckel i sömnen.

Själv fick jag åka in och sys efter att ha blivit våldtagen när jag blivit drogad. Men eftersom jag inte kunde säga nej var det ju inte en våldtäkt enligt dig. Du borde fan skämmas.
  • Anonym (K)

Blir så satans jävla ledsen och äcklad när jag läser svar som den där anonyma mansgrisen skrev :( det är skrämmande att en del killar tänker så men inte föga förvånande när man kollar på våldtäktsstatistikrn.

• Anonym (K)

Lämnar också tråden efter detta inlägg. Klarar inte av att läsa dessa killars svar, och än mindre slösa energi på att diskutera. Vi tjejer kan trösta oss med att det förmodligen är män vi aldrig kommer beblanda oss med :) ingen i min umgängeskrets har sådana åsikter. Det är ett väldigt ointelligent resonemang de för om man säger så.

TS jag önskar dig all lycka, det där svinet förtjänar att bli anmält.

• Anonym (K)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 23:24:59 följande:

Och ni "tjejer" är mycket bättre antar jag, min sambo var inte första som satte sig på min morgonstånd under tiden jag sov eller på grund av sin egen kåthet började smeka mig när jag sov.

Vakna upp från den skenheliga fluffiga dimman ni sitter i.

Alla har vi olika preferenser i vad vi tänder på eller tycker om, killen här testade sig fram och eftersom tjejen inte sa ifrån, ens en gång under en längre tidsperiod så antog han väl vilket dom flesta skulle göra att hon uppskattar det.

Det hela kan summeras att tjejen var helt handfallen i detta fall och det hela var i slutändan ett missförstånd som kunde lätt uteslutas, några få ord dagen efter hade varit nock.

Inse att det spelar ingen jävla roll om du anser att det är våldtäkt eller inte! Det är liksom inte din sak att avgöra. Gör vad du vill med din samtyckande sambo och ge fan i att skuldbelägga TS.

Enligt lagstiftning är det våldtäkt så det är skitsamma vad du tycker, tack och lov.

Nu lämnar jag, ledsen för att din tråd blivit kapad TS.
Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.