• Larmet

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Men va? Jag och mitt ex kunde ha sex med varandra när den andre sov. Det var galet mysigt att vakna upp av att man nästan kom. Hur gick "knallandet" Tungan ute till TS? Sa du ifrån? Gjorde du motstånd? Visade du att du inte ville? 

• Larmet
    Anonym (K) skrev 2015-02-18 23:29:12 följande:
    Inse att det spelar ingen jävla roll om du anser att det är våldtäkt eller inte! Det är liksom inte din sak att avgöra. Gör vad du vill med din samtyckande sambo och ge fan i att skuldbelägga TS.

Enligt lagstiftning är det våldtäkt så det är skitsamma vad du tycker, tack och lov.

Nu lämnar jag, ledsen för att din tråd blivit kapad TS.
    Våldtäkt? Jag fattar inte hur det här kan vara våldtäkt om nu TS inte har visat något misstycke? Jag tycker snarare att det är förjävligt att TS inte har sagt ifrån tidigare än efter flera gånger det här har hänt? Vad fan ska killen tro och precis som TS skrivit när hon väl sa ifrån så skämdes killen och bad om ursäkt.
    Det är äckligt hur ni kan pusha på TS att hon ska polisanmäla honom! 
  • Larmet
    Anonym (morr!) skrev 2015-02-18 21:57:36 följande:
    Hallå hon sa ifrån och han fortsatte flera gånger efteråt. Det är inte ok. Det finns förhållanden där partnern njuter av att bli väckt på så sätt. Men har hon sagt NEJ så är det Inte ok. Är man i ett förhållande och lever tillsammans så ska ett nej räcka. Jag tycker det blir ännu jävligare när han vet att hon inte vill och han gör det ändå. Så ja jag kallar det för våldtäkt.

Och sen kan kvinnor bli så rädd att de inte kan säga ifrån. Det är en fysiologis egenskap. I vanligt tal frysa till is. Går att läsa om. Du behöver inte tänka ut sanningen själv där.

Negligera inte en kvinna som blir sexuellt utnyttjand. Det sånt som gör att lagförslag om medgivande före blir till ett absurt måste.
    Det var väl just det hon inte gjorde? Hon öppnade käften efter flera gånger och han bad om ursäkt. 
  • Larmet
    Anonym (Viktoria) skrev 2015-02-19 07:27:54 följande:
    Ja, måste nog svara på denna fråga eftersom du kanske inte förstår.

Har man sex så är man lyhörd och lyssnar på sin partner. Skulle nått under akten kännas fel så märker man det och kanske inte använder den ställningen osv.

Grejen är att allt detta skulle kunna undvikas med en enkel fråga. Innan man börjar ha sex så frågar man helt enkelt personen "vill du ha sex?". Svarar personen ja så har man sex. Svarar personen nej så har man inte sex. Kan inte personen prata p.g.a att hen sover, är full, medvetslös osv så har man inte heller sex.
    Fy fan vilket tråkigt liv du måste leva! Fråga innan man har sex med sin egna partner? Jag har aldrig upplevt med någon av mina partners att vi har frågat efter sex. Kanske på skoj med "ligga"?

I vilket fall som helst, om TS nu är så äcklad av sin pojkvän och då kommunikationen i deras förhållande verkar vara urusel så kan väl hon göra slut med honom istället. En polisanmälan i det här läget vore väl helt jävla absurt! Jag verkligen avskyr människor som behöver blanda in poliser så fort det händer något. 
Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.