Inlägg från: Anonym (Viktoria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Viktoria)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Gör slut! 
    Och om du orkar så anmäl honom för våldtäkt. Det han gjort är INTE okej. 

Kram {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 21:50:54 följande:

Men gud, hon höll tyst om sina känslor ett bra tag fram tills hon sa det till han dagen hon postade ts, killar är inga tankeläsare, om man inte säger vad man tänker och tycker så kan vi tyvärr inte stoppa ett finger i örat på er och ta del av det som pågår därinne.

Ja många uppskattar att bli väckta på en skön sätt av sin partner framför en brysk väckarklocka, eller bli smekt i sömnen, så man vaknar extremt upphetsat (det brukar sprida sig till drömmen) och verkligen med på notorna.
    Men hur skulle han veta att det inte var så?

Men herregud, är du på riktigt?! 

Har man sex med någon som inte är vid medvetande så är det våldtäkt! En person som sover kan inte ge sitt samtycke och alltså är det våldtäkt. 
  • Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 22:57:53 följande:
    den saken är redan avklarat, du kan klicka på visa endast så slipper jag upprepa mig, har inte skrivit många inlägg här
    Började må illa efter du skrev det här: Nja, jag har aldrig köpt det där usla ursäkten tjejen var i chock så hon kunde inte säga ifrån, vid riktig våldtäkt där våld och tvång används så kanske är man så pass skrämd att man inte vågar säga ifrån men inte under normala omständigheter. Så kunde tyvärr inte fortsätta läsa. 

Jag finner inte ord för hur vidrigt du uttrycker dig. Jag vill tro att du bara är ett troll men tyvärr så har du nog dessa åsikter. 

Och att du skriver det just i denna tråd?! Där en tjej berättar om hur hennes kille upprepade gånger våldtagit henne (för ja, det är våldtäkt. Skiter fullständigt i din sjuka definition av våldtäkt). 

Lämnar denna tråd innan jag tappar tron på mänskligheten helt. 
  • Anonym (Viktoria)
    Larmet skrev 2015-02-18 23:41:16 följande:
    Våldtäkt? Jag fattar inte hur det här kan vara våldtäkt om nu TS inte har visat något misstycke? Jag tycker snarare att det är förjävligt att TS inte har sagt ifrån tidigare än efter flera gånger det här har hänt? Vad fan ska killen tro och precis som TS skrivit när hon väl sa ifrån så skämdes killen och bad om ursäkt.
    Det är äckligt hur ni kan pusha på TS att hon ska polisanmäla honom! 
    Men han ju inte vetat att hon varit vaken! Killen har ju våldtagit sin sovande flickvän och trott att hon sovit sig igenom det. 

Och det tycker ni alltså är okej? Våldta sin sovande partner. 

Det här är ju alltså inte samma sak som att väcka någon med lite smekningar!
  • Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-19 06:56:26 följande:

Citeringen har vist slutat fungera på denna dusfunktionella sidan så vi gör som så anonym morr

"När hon konfronterar honom säger han förlåt och skäms. Det är uppenbart att han vet att han gått emot hennes vilja. Och därmed är han dömd.

Att din fru satt sej på din morgon stake och ert förhållande gillar det gör inte det som hänt här rätt. Jag antar att du mycket väl vet vad din kvinna säger ja till eller nej till. Så det är perfekt. Och förmodligen skulle du inte stoppa in den om du visste att hon inte vill. Men i den här tråden framkommer det att han vet att hon inte vill.

Förstår du nu skillnaden?"

När hon väl sa ifrån så insåg killen att hans tjej trots allt inte tyckte om det och då mycket riktigt så kunde han skämmas på grund av missförståndet, skulle jag också ha gjort om jag med rent samvete skulle upprepa nått jag tyckte min sambo uppskatta när effekten var motsatt.

Förstår _du_ skillnaden.

Första gången jag höll på med henne när hon sov så visste jag inte hur reaktionen skulle bli, det var en chansning som gick hem.

I killens fall här så gick det inte hem MEN, hur skulle han veta det utan tydliga besked?

Jag antar att alla kvinnor på denna planet har all rätt att ge sitt godkännande eller neka, likaså killar.

Skulle detta röra sig om en fest där deltagare stannade över och en kompis utan några intima band skulle göra detta mot en sovande festdeltagare kön kvittar så skulle det sätta händelsen i ett annat ljus men den dörren var öppen här, dom var intima med varann sen innan.

Och viktoria.

Sluta nu göra en hönsfarm av en fjäder och hetsa.

Frågar du också om tillåtelse att byta stälning under akten? Enligt er resonemang så om den andra inte vill eller tycker mindre om det så är det ju klar våldtäkt.

Ja, måste nog svara på denna fråga eftersom du kanske inte förstår.

Har man sex så är man lyhörd och lyssnar på sin partner. Skulle nått under akten kännas fel så märker man det och kanske inte använder den ställningen osv.

Grejen är att allt detta skulle kunna undvikas med en enkel fråga. Innan man börjar ha sex så frågar man helt enkelt personen "vill du ha sex?". Svarar personen ja så har man sex. Svarar personen nej så har man inte sex. Kan inte personen prata p.g.a att hen sover, är full, medvetslös osv så har man inte heller sex.
  • Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-19 07:38:50 följande:

Jag förstår att ni lever i en mycket begränsad prydd värld där ni inte vågar experimentera det minsta eller ta för er men alla lever inte så, du har dock rätt att kommunikation är viktig här och här fallerade ts radikalt.

Även om lyhört, och partnern visar inte det minsta tecken på obehag, säger ingenting, heller inte dagen efter, tankeläsning är än så länge inte människans starkaste sida.

Men, om man ska vara lite sarkastiskt, jag har stött på ert slag innan, folk som i princip vill ha allt påp skrift i förväg allt från ålder till preferenser och skonummer samt utdrag från sjukjournaler för att försäkra sig att allt ALLT står rätt till.

I det verkliga livet däremot så finns det inget svart och vit, det mesta mellan det svartvita ni sitter fast i är en ganska omfattande gråzon.

Men snälla, att jag är emot våldtäkt säger väl ingenting om vad jag gillar i sängen?!

Att du verkar tycka det är okej att göra vad som helst med personer som inte är vid medvetande säger dock en hel del om dig...

Och TS kille trodde ju att hon sov sig igenom hela händelsen så han väntade sig nog inget tecken på obehag.

När det gäller våldtäkt så finns ingen gråzon. Antingen är båda med på det eller så är en av personerna inte det. Så enkelt är det faktiskt.
  • Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-19 08:26:15 följande:

När du gör en sexakt par mellan till våldtäkt så får jag det till prydd utan önskan att prova på nått.

Inte vid medvetande som drogad kan jag hålla med om det är utnyttjande, sin sovande partner däremot som kommer med all sannolikhet vakna under akten faller inte under det flaggan.

Annat vore om han drogade henne för att sedan utöva avancerade sexlekar på henne utan varken medgivande eller att ge val.

Ts kunde som sagt stoppa det hela samma sekund som hon märkte, eller vid nästa tillfälle och vid nästa igen, eller kanske rent av säga tt hon vill vara ifred när hon sover, varför gjorde hon inte det?

Jag vet att man har förstört lagen med att dra med en massa trams som drabbar oskyldiga när det tillämpas ja, våldtäkt hade det varit om ts hade sagt nej och fått sig en käftsmäll, det hade jag absolut klassat som våldtäkt, inte en tjej som ställer upp gång på gång på gång utan att säga ett pip.

Så länge man inte drogar sin partner får man alltså göra vad man vill med hen?

Hon har inte ställt upp på sex. Hon har ju inte varit vid medvetande.
  • Anonym (Viktoria)
    Larmet skrev 2015-02-19 09:10:06 följande:

Fy fan vilket tråkigt liv du måste leva! Fråga innan man har sex med sin egna partner? Jag har aldrig upplevt med någon av mina partners att vi har frågat efter sex. Kanske på skoj med "ligga"?

I vilket fall som helst, om TS nu är så äcklad av sin pojkvän och då kommunikationen i deras förhållande verkar vara urusel så kan väl hon göra slut med honom istället. En polisanmälan i det här läget vore väl helt jävla absurt! Jag verkligen avskyr människor som behöver blanda in poliser så fort det händer något. 

Självklart behöver man inte alltid fråga sin partner rakt ut. Men Knallaren skriver att lagen har ändrats så oskyldiga män blir anmälda. För att undvika denna situation så kan det ju vara bra att fråga.

Normala personer kan experimentera och överraska sin partner i sängen utan att begå våldtäkt.
  • Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-19 14:05:27 följande:

Ja den logiken härjar bland alla normala förhållanden, där man kommunicerar och delar sina liv.

Jajaja, byt ut kudden mot din bibel för detta börjar bli tjatigt.

Dina sexprefenser är inte andras som du kanske märker, på vaken tid så älskar jag att leka med bondage bland mycket annat, och ja det finns folk som tänder på att ha sin tjej fast så hon inte kan röra en fena, helt utsatt.

Du kan kalla det för sjukt jag kan också börja kalla dig för en del om du känner för det.

Och faktum kvarstår att det är okey att experimentera med sina respektive partners, man vet aldrig vad man hittar i sig själv under tiden.

Sen att det inte fungerar för alla är väl en självklarhet, men DÅ SÄGER MAN TILL

Eftersom hon inte sa till en enda gång kan endast hon klandras för att detta fortsatte "mot hennes vilja" ingen annan än hon själv hade kännedom om.

Att hon inte sa något är irrelevant.

Våldtäkten började när han valde att ha sex med sin sovande flickvän.
  • Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-19 14:14:49 följande:

Att hon inte sa nånting är avgörande för med det godkände hon akten, och nästa och nästa och nästa igen.

Det fanns ingen våldtäkt med i bilden, tröttsamt att behöva läsa samma skit om och om igen.

Som du ser här jag säger ifrån i alla fall men ni ger er inte, skulle hennes kille bete sig som så skulle jag ge er rätt, nu försöker ni bara vinna på envishet och fattar inte att alla lever inte efter samma mall ni önskar.

Tror inte vi kommer nå längre faktiskt. Förstår man inte ens vad som står i lagen så är det ju inte så mycket att göra.

Hoppas bara att de kvinnor du kommer i kontakt med har pepparspray.
Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.