Inlägg från: Anonym (morr!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (morr!)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 18:34:22 följande:

Kanske det, eller så är du singel sen länge och inte vet hur man lever med andra intimt.

Nja, jag har aldrig köpt det där usla ursäkten tjejen var i chock så hon kunde inte säga ifrån, vid riktig våldtäkt där våld och tvång används så kanske är man så pass skrämd att man inte vågar säga ifrån men inte under normala omständigheter.

Absolut kan våldtäkter se annorlunda ut, hot, utpressning, ren våld, dock inte i ett förhållande där ingen våld används och tjejen trots alla möjligheter säger inte ifrån _eller_ tar upp det efter första gången, andra , tredje and so on.

Jag vet att man har vattnat ut begreppet rent juridiskt och inkluderat en massa som inte hör till på sistone, förändrar inte faktum alls.

Enligt din resonemang så är jag både våldtäktsman och offer, så nej, sånt trams håller inte nånstans, hon tyckte inte om det, okey inga konstigheter där men att utmåla henne som en våldtäktsoffer hjälper ingen.

Speciellt inte när hon väl kom till skott och upplyste sin kille att hon inte alls är med på notorna.

Hallå hon sa ifrån och han fortsatte flera gånger efteråt. Det är inte ok. Det finns förhållanden där partnern njuter av att bli väckt på så sätt. Men har hon sagt NEJ så är det Inte ok. Är man i ett förhållande och lever tillsammans så ska ett nej räcka. Jag tycker det blir ännu jävligare när han vet att hon inte vill och han gör det ändå. Så ja jag kallar det för våldtäkt.

Och sen kan kvinnor bli så rädd att de inte kan säga ifrån. Det är en fysiologis egenskap. I vanligt tal frysa till is. Går att läsa om. Du behöver inte tänka ut sanningen själv där.

Negligera inte en kvinna som blir sexuellt utnyttjand. Det sånt som gör att lagförslag om medgivande före blir till ett absurt måste.
  • Anonym (morr!)

[quote=74882258][quote-nick]Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 23:36:57 följande:[/quote-nick]

Jag inser att logik är nått som inte kommer fram till prydda hysteriker som har lampan släkt när dom rullar runt under täcket.

Det finns ingen skuld att dela ut här, killen gjorde inget fel och om ts misstyckte så kunde hon som en vuxen människa i ett vuxet förhållande använda sig av en ny påfund som kallas för kommunikation.

Det går till så att man öppnar munnen och framför vad man tänker och känner.

Skulle killen däremot fortsätta att ta för sig av hennes sovande kropp trots att hon specifikt uttryckte att hon vill sova ifred och om han känner för nått så får han eller sköta det själv eller väcka henne.

Det däremot skulle komma väldigt nära gränsen till vad som eventuellt kunna räknas som våldtäkt.

Innan moralismen förstörde lagstiftningen skulle detta gå under utnyttjande vilket det är för nån våldtäkt är det verkligen inte.

Fråga, ber ni specifikt om lov när ni vill byta ställning? Tänk om partnern inte vill då blir det väl automatiskt våldtäkt enligt e

När hon konfronterar honom säger han förlåt och skäms. Det är uppenbart att han vet att han gått emot hennes vilja. Och därmed är han dömd.

Att din fru satt sej på din morgon stake och ert förhållande gillar det gör inte det som hänt här rätt. Jag antar att du mycket väl vet vad din kvinna säger ja till eller nej till. Så det är perfekt. Och förmodligen skulle du inte stoppa in den om du viste att hon inte vill. Men i den här tråden framkommer det att han vet att hon inte vill.

Förstår du nu skillnaden?

• Anonym (morr!)

Jamen. Fatta skillnaden. ...

När du smög på din älskade och det visade sej vara helt rätt. Hon vaknade och samtyckte. Bra. Den här neandertalare har gjort det flera gånger och ville absolut uppenbart inte väcka henne. Så han smyger sig på henne. Det är I grunden olagligt. Sex med någon i värnlöst tillstånd är olagligt.

Aga är också olagligt i grunden men det finns dem som vill bli smiskade . Och då är det inte längre olagligt. Dvs parterna har en sådan relation. De har en överenskommelse.

Du och din flickvän tycks ha en relation som funkar med sovande sex och kan njuta av att vara färdigt hel kåt. Det funkar för er. Och säkerligen för många andra. Men i detta fallet så finns det flera varningar.

Han vill inte att hon vaknar. Han har gjort det flera gånger Han skäms och säger förlåt. Vilket gör det uppenbart att han känner sin flickvän och vet att han gjort fel. Därför just därför är det fel. Det är övergrepp. Man ska kunna lita på den man bor med. Eller vill du vakna med en lös dase i röv? Flickvännen vill testa lite kinky?

Att stoppa fingrar och snoppar i flickvänner fittor medan de sover och du absolut smyger för att hon inte ska vakna är fortfarande olagligt. Du äger inte hennes kön för att ni har ett förhållande.

Att säga att sånt får man tåla för att man är i en relation är absurt. Vart går då gränsen för individens integritet?

Jag tror inte du hade gillat knulla din sovande flickvän. Utan tror du gillar att hon vaknar kåt och ni har samlag. Hett och vått. Inte som en nekrofil smygare.

Fatta skillnaden nu..

• Anonym (morr!)

Uppenbart fattar du fortfarande inte.

• Anonym (morr!)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-19 12:21:47 följande:

Nej det är uppenbart att du är fast i det svartiva tänket och hanterar lagboken som nån form av bibel utan hänsyn till det verkliga livet,.

Livet är inte lika svartvit som lagen vill speciellt inte nu när man har tramsat till den. 

Sorry jag är inte svart vit det är du som är svartvit som inte kan begripa att i detta förhållande så funkade inte sexet som hemma hos dej.

Och om vi ska följa din lag så betyder det att det är helt ok att ha samlag med sin sovande partner. Eller är det ok om man smyger ner en sömntablett i kvällsfikat så att Hen verkligen inte vaknar så lätt. För i och med att ni lever tillsammans så har nån rätt att göra lite hur som helst med den andres kropp och kroppsöppningar.

Får man stoppa en grej i nr 2 och en annan i nr 1 och sen snoppen i munnen? Eller finns det någon gräns. Hon sover ju? Eller han för den delen.

Vart går gränsen? När du nu så ihärdigt försvarar sex med någon som inte är medveten om det?

Vart går gränsen?

eller är det här också trams?

skrivet av en som inte har sex och har haft sex och i te lever med någon eller har levt med någon utan bara rapar lagtext?

Vart ska gränsen gå?
  • Anonym (morr!)

Gränser sätter individen själv.

Ja det var en enkel lösning. Den logiken härjar tyvärr bland en hel del människor som själva tycker det är enkelt att säga ifrån.

Men livet är inte så enkelt som mellan era lakan.

Och grunden är fortfarande att man inte har sex eller stoppar snoppen i något hål på tjejen medan man tror att hon sover. Eller för den delen på pojkvännen.

En människa som sover är värnlöst och kan inte sätta gränser. Sen om hon vaknat och borde sagt ifrån det är väl naturligtvis normalt. Men nu sa hon inte ifrån.Utan låtsades fortsätta sova. vilket kan tyckas konstigt. Men det gör fortfarande inte hans handling försvarbar. Snarare ä

ännu värre han gillade att hon låg still som en sill och inte viste. Helt sjukt.

Och faktum kvarstår. Det är inte ok att stoppa något i någons könsöppningar medan man tror att de är värnlösa och sover. Det är och förblir fel och olagligt.

Sen att ni gör det hemma hos dej och ni gillar det. Det är ju helt underbart för er. Men du kan inte skriva lagar utifrån din söngkammare.

• Anonym (morr!)

Du fattar fortfarande inte. Ha hur kul ni vill. Knyt fast och piska och greja. Men innan ni kommer dit så finns det ett samförstånd. Det betyder inte att ni diskuterat i förväg och avtal med bibeln som vittne. Och vad ni gör i erat sovrum är er emellan.

Problemet här är att han trodde att hon sov.

Fatta.. han trodde att hon inte viste vad han gjorde med hennes kropp.

Sen att hon var ett flatägg som inte sa ifrån utan låtsades sova spelar ingen roll.

Hans uppsåt var att stoppa snoppen i hennes snippa utan att hon skulle märka det.

• Anonym (morr!)

Att hon inte sa något utan låtsades sova gör det hela inte rätt.

• Anonym (morr!)

Problemet är att han tror att hon sov. Han tror att hon är i ett värnlöst tillstånd.

Fattar inte hur du kan försvara en sån sak?.

Sen hur det fungerar hemma hos dej eller mej är irrelevant.

Det måste finnas en grundtrygghet. Kroppen blir inte fritt tillgänglig bara för att man lever ihop.

• Anonym (morr!)

Hon samtyckte inte. Han trodde hon sov.

• Anonym (morr!)

Och mitt sexliv vet du inget.

Och det är fullständigt ointressant i den här tråden.

Jag har inga problem med att varken säga ifrån eller tacka ja. Men det är jag.

Det jag absolut ändå vill hävda är att vi måste ha en grundprincip. Och den är att partens kropp inte är fritt tillgänglig bara för att man lever tillsammans. Man går inte medvetet smyga och ha sex med någon som sover.

Sen att det sker och kan vara mysigt att vakna färdigt redo. Och att det säkerligen är vanligt att sex på morgonen börjar så. Men det här är inte sån sex. Det här är smyg sex med någon som man tror är värnlöst. Det blir inte mindre fel för att hon är skum och blir rädd och löser situationen med att låtas sova. Det första felet blir inte rätt för att hon inte visar att hon är vid medvetande och vaken och inte gillar det.

Finns inget i dina sexuella preferenser som kan få mej att ändra på den ståndpunkten.

Den som regelbundet smyger sig på flickvännen medan han tror att hon sover gör helt fel. För om vi ska öppna upp för att det är ok med ett sånt beteende. Då förlorar ju partnern bestämmanderätt över sin egen kropp.

Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.