Inlägg från: Anonym (Hej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hej)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Det anses väl som våldtäkt? Fy vilket äckel! Du bör nog göra en polisanmälan.

• Anonym (Hej)
    Anonym (tyst) skrev 2015-02-17 03:10:28 följande:

Nej, kommer lämna honom vill inte detta mer.

Varför jag inte sa något till honom är att under denna tiden vi bott ihop så har alla bråk varit mitt fel enligt honom så har ställt in mig på att jag får skylla mig själv, och efter ett tag börjar man tro på det själv.

Men tack för svaren.

Skönt att höra att du tagit det beslutet :)
  • Anonym (Hej)

Förstår inte hur vissa kan tycka att det är ok att killen hade sex med henne när hon sov. Ja, okej om man har kommit överens INNAN, men inte bara ta för sig. Nej hon samtyckte INTE!

• Anonym (Hej)
    Anonym (tyst) skrev 2015-02-21 20:08:48 följande:

Förstår varför vissa inte förstår varför jag inte sa något. Och jag kommer inte göra någon anmälan mot han.

Det har inte varit så små bråk som någon skrev.

Om han inte fått som han velat så har han blivit arg och börjat ignorera mig i dagar eller hotat med att kasta ut mig. Han har hotat med att ta sitt liv om jag lämnar honom.

Han kan bli arg om jag äter ute med en vän och ringa upp en på telefon för att skrika på en.

Jag va rädd över att han skulle säga att jag inbillar mig att allt är mitt fel.

Jag skrev inte detta för att få sympati på något sett.

Men jag ska gå vidare med mitt liv.

Tycker du gör bra i att lämna honom och gå vidare i livet. Unna dig själv att tänka på dig nu och lev som du vill leva. All lycka till dig!
Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.