Inlägg från: Anonym (sarah) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sarah)

Varför är det skönare att knulla än att runka?

Du tänker inte att det helt enkelt är skönare att ha sex än att runka? För att man gör det med en annan person och därmed blir mer upphetsad?

• Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 04:29:32 följande:

Gäller detsamma kvinnor, tror du?

Ja, klart det är skönare för de flesta att ha sex, det är en helt annan grej än onani.

Sen kanske en del har lättare att komma själva och då kan ju onani vara skönare på det sättet
  • Anonym (sarah)
    Rikard skrev 2015-02-18 12:30:12 följande:

Det går inte att kittla sig själv. Det är en helt annan sak att bli smekt än att smeka sig själv. Upplevelse av fysiskt kontakt med en annan människa är något helt annat än fysisk kontakt med sig själv. När du runkar har du känsel i både kuken och din egen hand som håller i den. Vid samlag är det en yttre beröring och rörelser som du inte helt styr över. Sedan är det dofter och ljud, för att inte tala om det psykiska; att du surfar på din partners kåthet, kanske njuter av din erövring eller av att ha blivit förförd, eller den kärlek som kanske finns mellan er.

Precis :) För många människor är sex så mycket mer än något kroppsligt också 
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 14:58:32 följande:
    Jag kan känna att det är lättare att ejakulera vid onani, så när jag känner att sex är mysigare så beror det snarare på det du sade om närheten till den man tycker om. Däremot är orgasmen bättre vid sex, men vägen dit som sagt lång och därför lite jobbigt ibland.
    Ja, alltså man vet väl själv bättre vad man gillar, och de är lättare att onanera som man själv vill ha det. Tycker ändå aldrig att de kan slå sex, speciellt inte med någon som också vet vad man vill ha och någon man har känslor eller i alla fall stark attraktion för. 
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 17:59:44 följande:
    Nej, utifrån de premisserna är sex helt fantastiskt!
    Precis, finns inget bättre, vad jag vet :)
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 18:10:38 följande:
    Jag har i ju för sig bara legat med 5 tjejer, senaste gång var för ett år sedan, men där och då var det mycket trivsamt och njutningsfullt.
    Bra det :) Var ett tag sen jag hade sex med, men väntar hellre än att göra det med någon random person
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 18:41:48 följande:
    Ja, men eller hur? Jag tycker precis likadant, ju mer speciellt det känns, ju underbarare är det.
    Ja, det ger mig oftast inget med ons, kk och sånt. Men man får väl se hur länge man orkar vänta, haha..
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 23:52:49 följande:
    Du får vänta tills du hittar din drömprins, tills dess får du onanera.
    Ja det får nog bli så ;)
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Wtf?) skrev 2015-02-19 13:25:49 följande:
    Hur kan man vara 35 och aldrig lyckats få till ett enda ligg?
    För vissa människor tar det lång tid innan det blir av bara.Man kanske aldrig har träffat någon det känns rätt med? Kan finnas massa anledningar. Det är inte så konstigt. 
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-19 18:32:19 följande:
    Dessutom gäller det både män och kvinnor.
    Ja, självklart
Svar på tråden Varför är det skönare att knulla än att runka?