• Anonym (Erik)

Varför är det skönare att knulla än att runka?

Är inte så sexuellt erfaren men igår knullade jag faktiskt. Glad Var helt underbart och efteråt började jag tänka på något... Varje gång jag får utlösning i en fitta så är utlösningen så otroligt mycket skönare/intensivare än när jag runkar. Det är typ minst 5 gånger skönare. Känns faktiskt som om jag nästan är på väg att dö (fast på ett skönt sätt) och jag kan inte låta bli att stöna... Det har aldrig någonsin hänt att jag varit tvungen att stöna när jag fått utlösning till en porrfilm, hur kåt och upphetsad jag än har varit.

Tycker att rent fysiskt sett borde inte en fitta ha några magiska egenskaper som min högerhand inte har... Är det normalt att utlösningen är så otroligt mycket skönare när man knullar och vad beror det i så fall på?

• Svar på tråden Varför är det skönare att knulla än att runka?
  • Anonym (Erik)

Är det ingen som har en teori kring detta..? Själv funderar jag på om det kan vara själva knullrörelsen som gör det skönare och intensivare? Dvs att en större del av kroppen och fler muskelgrupper är aktiverade... Vid runkande är det ju bara handen som får jobba. :)

• Anonym (sarah)

Du tänker inte att det helt enkelt är skönare att ha sex än att runka? För att man gör det med en annan person och därmed blir mer upphetsad?

• Anonym (Rätt)
    Anonym (Erik) skrev 2015-02-17 22:30:45 följande:

Är det ingen som har en teori kring detta..? Själv funderar jag på om det kan vara själva knullrörelsen som gör det skönare och intensivare? Dvs att en större del av kroppen och fler muskelgrupper är aktiverade... Vid runkande är det ju bara handen som får jobba. :)

Rätt gissat.
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-17 23:14:13 följande:

Du tänker inte att det helt enkelt är skönare att ha sex än att runka? För att man gör det med en annan person och därmed blir mer upphetsad?

Gäller detsamma kvinnor, tror du?
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 04:29:32 följande:

Gäller detsamma kvinnor, tror du?

Ja, klart det är skönare för de flesta att ha sex, det är en helt annan grej än onani.

Sen kanske en del har lättare att komma själva och då kan ju onani vara skönare på det sättet
  • Rikard

Det går inte att kittla sig själv. Det är en helt annan sak att bli smekt än att smeka sig själv. Upplevelse av fysiskt kontakt med en annan människa är något helt annat än fysisk kontakt med sig själv. När du runkar har du känsel i både kuken och din egen hand som håller i den. Vid samlag är det en yttre beröring och rörelser som du inte helt styr över. Sedan är det dofter och ljud, för att inte tala om det psykiska; att du surfar på din partners kåthet, kanske njuter av din erövring eller av att ha blivit förförd, eller den kärlek som kanske finns mellan er.

• Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-18 07:05:59 följande:

Ja, klart det är skönare för de flesta att ha sex, det är en helt annan grej än onani.

Sen kanske en del har lättare att komma själva och då kan ju onani vara skönare på det sättet

Jag kan känna att det är lättare att ejakulera vid onani, så när jag känner att sex är mysigare så beror det snarare på det du sade om närheten till den man tycker om. Däremot är orgasmen bättre vid sex, men vägen dit som sagt lång och därför lite jobbigt ibland.
  • Anonym (sarah)
    Rikard skrev 2015-02-18 12:30:12 följande:

Det går inte att kittla sig själv. Det är en helt annan sak att bli smekt än att smeka sig själv. Upplevelse av fysiskt kontakt med en annan människa är något helt annat än fysisk kontakt med sig själv. När du runkar har du känsel i både kuken och din egen hand som håller i den. Vid samlag är det en yttre beröring och rörelser som du inte helt styr över. Sedan är det dofter och ljud, för att inte tala om det psykiska; att du surfar på din partners kåthet, kanske njuter av din erövring eller av att ha blivit förförd, eller den kärlek som kanske finns mellan er.

Precis :) För många människor är sex så mycket mer än något kroppsligt också 
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 14:58:32 följande:
    Jag kan känna att det är lättare att ejakulera vid onani, så när jag känner att sex är mysigare så beror det snarare på det du sade om närheten till den man tycker om. Däremot är orgasmen bättre vid sex, men vägen dit som sagt lång och därför lite jobbigt ibland.
    Ja, alltså man vet väl själv bättre vad man gillar, och de är lättare att onanera som man själv vill ha det. Tycker ändå aldrig att de kan slå sex, speciellt inte med någon som också vet vad man vill ha och någon man har känslor eller i alla fall stark attraktion för. 
  • MaryM
    Rikard skrev 2015-02-18 12:30:12 följande:

Yum :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
Svar på tråden Varför är det skönare att knulla än att runka?