Inlägg från: Anonym (Rätt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rätt)

Varför är det skönare att knulla än att runka?

Anonym (Erik) skrev 2015-02-17 22:30:45 följande:

Är det ingen som har en teori kring detta..? Själv funderar jag på om det kan vara själva knullrörelsen som gör det skönare och intensivare? Dvs att en större del av kroppen och fler muskelgrupper är aktiverade... Vid runkande är det ju bara handen som får jobba. :)

Rätt gissat.
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-17 23:14:13 följande:

Du tänker inte att det helt enkelt är skönare att ha sex än att runka? För att man gör det med en annan person och därmed blir mer upphetsad?

Gäller detsamma kvinnor, tror du?
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-18 07:05:59 följande:

Ja, klart det är skönare för de flesta att ha sex, det är en helt annan grej än onani.

Sen kanske en del har lättare att komma själva och då kan ju onani vara skönare på det sättet

Jag kan känna att det är lättare att ejakulera vid onani, så när jag känner att sex är mysigare så beror det snarare på det du sade om närheten till den man tycker om. Däremot är orgasmen bättre vid sex, men vägen dit som sagt lång och därför lite jobbigt ibland.
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-18 15:24:47 följande:

Ja, alltså man vet väl själv bättre vad man gillar, och de är lättare att onanera som man själv vill ha det. Tycker ändå aldrig att de kan slå sex, speciellt inte med någon som också vet vad man vill ha och någon man har känslor eller i alla fall stark attraktion för. 

Nej, utifrån de premisserna är sex helt fantastiskt!
  • Anonym (Rätt)
    MaryM skrev 2015-02-18 15:26:15 följande:

Yum :)

• Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-18 18:02:02 följande:

Precis, finns inget bättre, vad jag vet :)

Jag har i ju för sig bara legat med 5 tjejer, senaste gång var för ett år sedan, men där och då var det mycket trivsamt och njutningsfullt.
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (tjejen) skrev 2015-02-18 18:11:12 följande:

Tror inte det med tanke på att många kvinnor inte alls får orgasm av enbart samlag. Jag har fått det några gånger i mitt liv men kan inte säga att det var speciellt skönt, gillar klitorisorgasmer mer. De intensivaste orgasmerna har jag fått ensam. Dock har min man gett mig den längsta med sina fingrar.

Är avundsjuk på män som samlag känns så skönt för och som kommer så lätt.... Önskar jag hade det så.

Jag kommer inte alls lätt vid samlag, så förstår inte vad du talar om. Kommer mycket lättare när jag runkar.

Däremot är sex skönt pga närheten.
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-18 18:28:55 följande:

Bra det :) Var ett tag sen jag hade sex med, men väntar hellre än att göra det med någon random person

Ja, men eller hur? Jag tycker precis likadant, ju mer speciellt det känns, ju underbarare är det.
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-18 21:07:37 följande:

Ja, det ger mig oftast inget med ons, kk och sånt. Men man får väl se hur länge man orkar vänta, haha..

Du får vänta tills du hittar din drömprins, tills dess får du onanera.
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-18 21:10:30 följande:

Vet bara hur det känns att runka men det lär vara mycket skönare att knulla.

Ta och knulla och testa då?
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-19 15:58:58 följande:

För vissa människor tar det lång tid innan det blir av bara.Man kanske aldrig har träffat någon det känns rätt med? Kan finnas massa anledningar. Det är inte så konstigt. 

Dessutom gäller det både män och kvinnor.
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-19 21:25:14 följande:

Ja, självklart

Yes
Svar på tråden Varför är det skönare att knulla än att runka?