• Anonym (Erik)

Varför är det skönare att knulla än att runka?

Är inte så sexuellt erfaren men igår knullade jag faktiskt. Glad Var helt underbart och efteråt började jag tänka på något... Varje gång jag får utlösning i en fitta så är utlösningen så otroligt mycket skönare/intensivare än när jag runkar. Det är typ minst 5 gånger skönare. Känns faktiskt som om jag nästan är på väg att dö (fast på ett skönt sätt) och jag kan inte låta bli att stöna... Det har aldrig någonsin hänt att jag varit tvungen att stöna när jag fått utlösning till en porrfilm, hur kåt och upphetsad jag än har varit.

Tycker att rent fysiskt sett borde inte en fitta ha några magiska egenskaper som min högerhand inte har... Är det normalt att utlösningen är så otroligt mycket skönare när man knullar och vad beror det i så fall på?

• Svar på tråden Varför är det skönare att knulla än att runka?
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-18 15:24:47 följande:

Ja, alltså man vet väl själv bättre vad man gillar, och de är lättare att onanera som man själv vill ha det. Tycker ändå aldrig att de kan slå sex, speciellt inte med någon som också vet vad man vill ha och någon man har känslor eller i alla fall stark attraktion för. 

Nej, utifrån de premisserna är sex helt fantastiskt!
  • Anonym (Rätt)
    MaryM skrev 2015-02-18 15:26:15 följande:

Yum :)

• Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 17:59:44 följande:
    Nej, utifrån de premisserna är sex helt fantastiskt!
    Precis, finns inget bättre, vad jag vet :)
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-18 18:02:02 följande:

Precis, finns inget bättre, vad jag vet :)

Jag har i ju för sig bara legat med 5 tjejer, senaste gång var för ett år sedan, men där och då var det mycket trivsamt och njutningsfullt.
  • Anonym (tjejen)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 04:29:32 följande:

Gäller detsamma kvinnor, tror du?

Tror inte det med tanke på att många kvinnor inte alls får orgasm av enbart samlag. Jag har fått det några gånger i mitt liv men kan inte säga att det var speciellt skönt, gillar klitorisorgasmer mer. De intensivaste orgasmerna har jag fått ensam. Dock har min man gett mig den längsta med sina fingrar.

Är avundsjuk på män som samlag känns så skönt för och som kommer så lätt.... Önskar jag hade det så.
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (tjejen) skrev 2015-02-18 18:11:12 följande:

Tror inte det med tanke på att många kvinnor inte alls får orgasm av enbart samlag. Jag har fått det några gånger i mitt liv men kan inte säga att det var speciellt skönt, gillar klitorisorgasmer mer. De intensivaste orgasmerna har jag fått ensam. Dock har min man gett mig den längsta med sina fingrar.

Är avundsjuk på män som samlag känns så skönt för och som kommer så lätt.... Önskar jag hade det så.

Jag kommer inte alls lätt vid samlag, så förstår inte vad du talar om. Kommer mycket lättare när jag runkar.

Däremot är sex skönt pga närheten.
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 18:10:38 följande:
    Jag har i ju för sig bara legat med 5 tjejer, senaste gång var för ett år sedan, men där och då var det mycket trivsamt och njutningsfullt.
    Bra det :) Var ett tag sen jag hade sex med, men väntar hellre än att göra det med någon random person
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-18 18:28:55 följande:

Bra det :) Var ett tag sen jag hade sex med, men väntar hellre än att göra det med någon random person

Ja, men eller hur? Jag tycker precis likadant, ju mer speciellt det känns, ju underbarare är det.
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 18:41:48 följande:
    Ja, men eller hur? Jag tycker precis likadant, ju mer speciellt det känns, ju underbarare är det.
    Ja, det ger mig oftast inget med ons, kk och sånt. Men man får väl se hur länge man orkar vänta, haha..
  • Anonym (Kille)

Vet bara hur det känns att runka men det lär vara mycket skönare att knulla.

Svar på tråden Varför är det skönare att knulla än att runka?