• Anonym (Erik)

Varför är det skönare att knulla än att runka?

Är inte så sexuellt erfaren men igår knullade jag faktiskt. Glad Var helt underbart och efteråt började jag tänka på något... Varje gång jag får utlösning i en fitta så är utlösningen så otroligt mycket skönare/intensivare än när jag runkar. Det är typ minst 5 gånger skönare. Känns faktiskt som om jag nästan är på väg att dö (fast på ett skönt sätt) och jag kan inte låta bli att stöna... Det har aldrig någonsin hänt att jag varit tvungen att stöna när jag fått utlösning till en porrfilm, hur kåt och upphetsad jag än har varit.

Tycker att rent fysiskt sett borde inte en fitta ha några magiska egenskaper som min högerhand inte har... Är det normalt att utlösningen är så otroligt mycket skönare när man knullar och vad beror det i så fall på?

• Svar på tråden Varför är det skönare att knulla än att runka?
  • Anonym (skönast)

Är ju att bli avsugen!!!

• Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-18 21:07:37 följande:

Ja, det ger mig oftast inget med ons, kk och sånt. Men man får väl se hur länge man orkar vänta, haha..

Du får vänta tills du hittar din drömprins, tills dess får du onanera.
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-18 21:10:30 följande:

Vet bara hur det känns att runka men det lär vara mycket skönare att knulla.

Ta och knulla och testa då?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 23:53:23 följande:

Ta och knulla och testa då?

Skulle jag gärna göra om jag bara hittade någon att knulla med.
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-18 23:52:49 följande:
    Du får vänta tills du hittar din drömprins, tills dess får du onanera.
    Ja det får nog bli så ;)
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-19 07:49:52 följande:
    Skulle jag gärna göra om jag bara hittade någon att knulla med.
    Testa en datingsida. Om man bara vill knulla och inte är kräsen är Happypancake utmärkt... Många ensamma mammor där som längtar efter kuk!
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Erik) skrev 2015-02-19 11:39:09 följande:

Testa en datingsida. Om man bara vill knulla och inte är kräsen är Happypancake utmärkt... Många ensamma mammor där som längtar efter kuk!

Har provat där och flera andra dejtingsidor. Samt mycket annat också. Men jag har inte lyckats hitta någon än.
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-19 11:51:44 följande:
    Har provat där och flera andra dejtingsidor. Samt mycket annat också. Men jag har inte lyckats hitta någon än.
    Då får du väl åka till något land i Europa med lagliga bordeller, medan det fortfarande är lagligt för oss svenskar. Kan bli förbjudet redan nästa år. Att gå till prostituerade har ensamma män gjort i alla tider och är inget att skämmas för. Att ligga med några snygga tjejer gör att självförtroendet stärks. Man blir mindre desperat och då börjar det vanliga dejtandet plötsligt gå lättare!
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Erik) skrev 2015-02-19 12:02:42 följande:

Då får du väl åka till något land i Europa med lagliga bordeller, medan det fortfarande är lagligt för oss svenskar. Kan bli förbjudet redan nästa år. Att gå till prostituerade har ensamma män gjort i alla tider och är inget att skämmas för. Att ligga med några snygga tjejer gör att självförtroendet stärks. Man blir mindre desperat och då börjar det vanliga dejtandet plötsligt gå lättare!

Det är snart det enda som återstår om man inte ska dö som oskuld. Men det skulle kännas motbjudande.
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-19 12:09:08 följande:
    Det är snart det enda som återstår om man inte ska dö som oskuld. Men det skulle kännas motbjudande.

Hur gammal är du då? Kan du inte hitta någon flickvän?
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (tjejen) skrev 2015-02-18 18:11:12 följande:
    Tror inte det med tanke på att många kvinnor inte alls får orgasm av enbart samlag. Jag har fått det några gånger i mitt liv men kan inte säga att det var speciellt skönt, gillar klitorisorgasmer mer. De intensivaste orgasmerna har jag fått ensam. Dock har min man gett mig den längsta med sina fingrar.

Är avundsjuk på män som samlag känns så skönt för och som kommer så lätt.... Önskar jag hade det så.
    Betyder det att du hellre onanerar än har samlag och hellre har sex på annat vis med en man än att ha samlag?
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-19 12:09:08 följande:
    Jag tror du är indoktrinerad av den svenska propagandan kring prostitution. Går du på en "seriös" bordell i t ex Tyskland eller Danmark får du träffa glada och trevliga tjejer som gjort ett medvetet val att vara i branschen. Jag skulle inte tveka om jag var i din situation. Men vill du hellre sitta hemma och tycka synd om dig själv är det ju också ett val du kan göra.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-02-19 12:13:21 följande:

Hur gammal är du då? Kan du inte hitta någon flickvän?

Snart 35. Nej jag har aldrig lyckats hitta nån. Trots många försök. Men jag lyckas inte attrahera kvinnor helt enkelt.
  • Anonym (Wtf?)
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-19 12:37:00 följande:

Snart 35. Nej jag har aldrig lyckats hitta nån. Trots många försök. Men jag lyckas inte attrahera kvinnor helt enkelt.

Hur kan man vara 35 och aldrig lyckats få till ett enda ligg?
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Wtf?) skrev 2015-02-19 13:25:49 följande:
    Hur kan man vara 35 och aldrig lyckats få till ett enda ligg?
    För vissa människor tar det lång tid innan det blir av bara.Man kanske aldrig har träffat någon det känns rätt med? Kan finnas massa anledningar. Det är inte så konstigt. 
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-19 15:58:58 följande:

För vissa människor tar det lång tid innan det blir av bara.Man kanske aldrig har träffat någon det känns rätt med? Kan finnas massa anledningar. Det är inte så konstigt. 

Dessutom gäller det både män och kvinnor.
  • Anonym (sarah)
    Anonym (Rätt) skrev 2015-02-19 18:32:19 följande:
    Dessutom gäller det både män och kvinnor.
    Ja, självklart
  • Anonym (Rätt)
    Anonym (sarah) skrev 2015-02-19 21:25:14 följande:

Ja, självklart

Yes
Svar på tråden Varför är det skönare att knulla än att runka?