• Maja1977

IVF Linköping, februari 2015.

Mariah1986 Det är ingen fara! När du kommit en bit in i graviditeten blir nivåerna så starka att testet inte kan hantera dem. Späd ut ditt kiss med rejält med vatten så ska du få se att det blir lika starkt igen! Jag lovar! Jag råkade själv ut för samma för en tid sedan och trodde det var missfall på gång. Men efter googlande fann jag svaret.

• Maja1977

Mariah1986 Ja, jag hoppas det i alla fall! Har VUL om en vecka och väntar med skräckblandad förtjusning. Men jag ska inte vara i den här tråden egentligen. Jag har ingen koppling alls till Linköping. Jag var bara tvungen att svara dig när jag såg att du råkat ut för samma som jag!

• Maja1977

Mariah, tack!

Nej, jag har heller inte växtvärk dagligen. Mina symptom varierar från dag till dag. Det enda som är konstant är de ömma brösten. Vissa dagar är det oroande "tyst".

Men jag är lite extra nojjig pga att en närstående till mig drabbades av MA samma dag som jag plussade. Det skedde i v 12 men fostret hade dött i v 8. Trots det hade precis alla symptom fortsatt vilket gjorde att hon inte anade någonting. Det ledde till att jag från första stund har känt att det inte går att lita på någonting.

Svar på tråden IVF Linköping, februari 2015.