Underhill skrev 2015-02-19 13:06:39 följande:
Ops...hoppas inte att du ÄR min fru :-P...skämt o sido så lät det där väldigt likt.
Låter i mina öron som att jobbet tar ut sin rätt. Numera förstår jag att det är så när det gäller min partner, men det tog en tid innan jag ville inse att det faktiskt var så. Att jobbet tog musten ur henne.
Well, well...så vad kan du göra åt det? Byta jobb? Försöka hitta ett smidigare sätt att jobba på med den situationen du har eller är det bara så det är just nu?
Att prioritera det för hans skull är förvisso "ädelt" av dig..hm..men jag skulle tro att det inte blir och kanske är så lyckat för någon av er egentligen!?
"Vågar" han ta initiativ längre, tänker jag. Kan det vara så att han avvaktar och, ursäkta språket, skiter i det, då han blivit nekad och nobbad/avvisad tidigare många gånger!?
No need to worry...jag kan garantera att jag inte är din fru
Nä tycker nog inte att jag nekat massor, men han märker väl att jag är slutkörd och då tycker han att han inte ska försöka tror jag.
Men saken är den att när vi var lediga i julas så var jag ju inte så trött men jag kände inte mer lust då.
Det är som att någon tryckt på min off-knapp bara, det måste vara något fel på mig, kan jag få en tablett bara så det går över och jag blir normal igen!
Gillar mitt jobb, skulle inte byta ut det, men måste kanske försöka ta det lugnare. Får bli efter de satt nya lönerna