Inlägg från: betwangles |Visa alla inlägg
  • betwangles

Gillar ni analsex?

Jag trodde att analsex bara var något killar tände på, men min nya flickvän älskar det och vill alltid ha den där bak när vi älskar. Hur är det för er?

• Svar på tråden Gillar ni analsex?
  • betwangles
    Anonym (ALDRIG) skrev 2015-02-19 07:17:55 följande:

Nej! Det är äckligt och gör ont i flera dagar efteråt. Känns som det är bara är till njutning för killen?

Att det bara är njutning för killen är nog helt fel. I mitt fall är det min tjej som älskar det. Själv tycker jag att vaginalsex är skönare, men det finns en väldigt upphetsande faktor i a-sex som gör det till ett fantastiskt komplement.

• betwangles
    Anonym (Undrar) skrev 2015-02-19 14:19:28 följande:

Men ursäkta off topic men hur gör man egentligen? Så att det inte gör ont osv..

Sakta och försiktigt  i början är nyckelorden. Man för in kuken en liten bit i taget, vilar en stund så att muskeln slappnar av, sen lite till...vila osv. Sen när muskeln är avslappnad kan man börja "röra" sig.
  • betwangles
    Anonym (Mia) skrev 2015-02-19 14:22:52 följande:
    Försiktigt, mjuka upp, först ett finger, sen fler. Var dödskåt, smek dig samtidigt. Låt killen (eller den som ska penetrera, för att vara neutral) vara stilla och mottagaren får sakta trycka sig mot kuken/dildon. Vänj dig sakta och massor, massor med glidmedel.
    Vi använder aldrig glidmedel...min flickvän gillar inte det.
Svar på tråden Gillar ni analsex?