• betwangles

Gillar ni analsex?

Jag trodde att analsex bara var något killar tände på, men min nya flickvän älskar det och vill alltid ha den där bak när vi älskar. Hur är det för er?

• Svar på tråden Gillar ni analsex?
  • Anonym (solstrålen)

Jag(kvinna) gillar det, om det görs på bra sätt. Gärna att killen stimulerar klittan samtidigt, blir sjukt sköna orgasmer!

• Mackdon10
    ccarrolinder skrev 2015-02-18 22:45:03 följande:

Absolut! ????

Gillar du analsex? Och varför.
  • Bettan85

jag är kvinna och gillar det

• Anonym (Nope)

Nej absolut inte. Jag har aldrig testat varken analsex eller att köra in en morot i örat, men jag är ganska säker på att inget utav de sakerna skulle tända mig.

• panicorion

Ja jag gillar det men vill inte ha det varje gång vi har sex . Vill altinera, har tidigare erfarenheter då jag var absolut motståndare men efter att testat med min nuvarande så får jag spännande orgasmer :)

• Anonym (ALDRIG)

Nej! Det är äckligt och gör ont i flera dagar efteråt. Känns som det är bara är till njutning för killen?

• trosflickan

Jag älskar det ..Men måste vara i rätt stämning . Ibland vill man ha lite vanilj oxå .

• Anonym (Kille)
    Anonym (Nope) skrev 2015-02-19 00:05:16 följande:

Nej absolut inte. Jag har aldrig testat varken analsex eller att köra in en morot i örat, men jag är ganska säker på att inget utav de sakerna skulle tända mig.

Om du inte testat det kan du inte avfärda det som du gör. Första gången jag och min flickvän hade analsex så fick hon en väldigt hård orgasm (hon stimulerade klitoris samtidigt) men efter det så vill hon ha analsex igen. Hon gillar det med andra ord och varken hon eller jag hade haft det tidigare.
Svar på tråden Gillar ni analsex?