Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Hur märker man när en kvinna får orgasm?

Har faktiskt aldrig märkt exakt när det skett.

• Svar på tråden Hur märker man när en kvinna får orgasm?
  • Anonym (Man)
    Akua skrev 2015-02-20 07:29:32 följande:

Om tjejen inte visar det så kan du inte märka det, så enkelt är det. Många kan få orgasm utan att någon märker det.

Vad tror du är det vanligaste sättet tjejer visar det på då?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Sweet) skrev 2015-02-20 07:35:17 följande:

Vid klitorisorgasm och vaginal orgasm så dras mina muskler ihop krampaktigt och pulserande inuti slidan, det borde kännas för den som har kuken därinne ;)

Jag kan få orgasm enbart av anal stimulans också men det märks inte på samma sätt, det är mer en euforisk känsla som sköljer över mig och jag kan inte vara tyst :D

Jag har känt det en gång då, kom automatiskt själv då för att det knep så hårt om kuken.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Sweet) skrev 2015-02-20 08:59:08 följande:

Eh ja!!!

Men det är ju kanske inte lika självklart att en tjej får det som för en man när man har sex. Många tjejer fejkar dessutom, jag gjorde det ganska mycket som ung men nu vet jag bättre ;) jag är förvisso ganska ung nu med, 28 år, men jag känner min kropp bättre nu och vet ungefär vad som krävs.

Det var inte direkt svar på min fråga.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Sweet) skrev 2015-02-20 08:59:08 följande:

Eh ja!!!

Men det är ju kanske inte lika självklart att en tjej får det som för en man när man har sex. Många tjejer fejkar dessutom, jag gjorde det ganska mycket som ung men nu vet jag bättre ;) jag är förvisso ganska ung nu med, 28 år, men jag känner min kropp bättre nu och vet ungefär vad som krävs.

Oj, såg att du redan svarat.
  • Anonym (Man)
    Anonym (T) skrev 2015-02-20 09:19:45 följande:

Jag låter helt enkelt. Fejkar aldrig :)

Låter du mer än annars eller låtar du enbart vid orgasm?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Klara) skrev 2015-02-20 10:22:58 följande:

Får inte orgasm så ofta men när jag får det så skriker jag rakt ut för det mesta.

Vill du inte få det oftare?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Klara) skrev 2015-02-20 14:18:23 följande:

Jo det är klart.

Make it happen!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ljudlig) skrev 2015-02-20 15:47:07 följande:

Mina grannar märker det i alla fall... Mina orgasmer är nästan okontrollerbara, det är inget som går obemärkt förbi. TS, de kvinnor du varit med, är de sånna som stönar hela tiden? Eller tvärtom, är de tysta?

Olika, allt från döda fisken till hela havet stormar med itubrutna sängen. Själv föredrar jag mjukt, sensuellt stönandet som uppmäter standardfrekvens i ljudnivå.
  • Anonym (Man)
    Akua skrev 2015-02-20 16:49:10 följande:

Ingen aning. Är ingen orgasm-expert. Och det spelar ingen roll egentligen vad som är vanligast eftersom det i te handlar om någon statistik som 1% vs 99%.

Vad bitter du var då. Cheer up! Friday's here.
  • Anonym (Man)
    Anonym (L) skrev 2015-02-20 17:27:15 följande:

Dom få gånger det händer för min del så märks det tydligt.

Skakar och så.....

Och dammen i grottan förvandlas till stilla havet?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Man) skrev 2015-02-20 18:01:34 följande:

Olika, allt från döda fisken till hela havet stormar med itubrutna sängen. Själv föredrar jag mjukt, sensuellt stönandet som uppmäter standardfrekvens i ljudnivå.

Sängben *
  • Anonym (Man)
    Akua skrev 2015-02-20 23:06:39 följande:

What?? Haha inte ett dugg bitter, men det finns helt enkelt inget enkelt svar på din fråga.

Nej, det må vara sant. Jag är dock intresserad av den kvinnliga kroppen och vill utforska den väl när tillfälle ges.
  • Anonym (Man)
    Computerworld skrev 2015-02-22 00:48:35 följande:

I ditt fall hör du det genom att hon skriker på andra sidan väggen, hos grannen. Annars inte.

Lägg ned, käre mobbare.
Svar på tråden Hur märker man när en kvinna får orgasm?