Hur märker man när en kvinna får orgasm?
Har faktiskt aldrig märkt exakt när det skett.
Har faktiskt aldrig märkt exakt när det skett.
Om tjejen inte visar det så kan du inte märka det, så enkelt är det. Många kan få orgasm utan att någon märker det.
Vid klitorisorgasm och vaginal orgasm så dras mina muskler ihop krampaktigt och pulserande inuti slidan, det borde kännas för den som har kuken därinne ;)
Jag kan få orgasm enbart av anal stimulans också men det märks inte på samma sätt, det är mer en euforisk känsla som sköljer över mig och jag kan inte vara tyst :D
Kan tjejer öht få orgasm?
Eh ja!!!
Men det är ju kanske inte lika självklart att en tjej får det som för en man när man har sex. Många tjejer fejkar dessutom, jag gjorde det ganska mycket som ung men nu vet jag bättre ;) jag är förvisso ganska ung nu med, 28 år, men jag känner min kropp bättre nu och vet ungefär vad som krävs.
Jag låter helt enkelt. Fejkar aldrig :)
Min nuvarande får ganska diskreta orgasmer. Jag märker på hennes andning när den närmar sig och hör på hennes andning/stön när den pågår. På kroppen märks inget alls. Inga sammandragningar alls i slidan, ingen rodnad på bröstet osv. Lite tråkigt faktiskt:)
Mina tidigare har alla haft sammandragningar som har känts tydligt med både fingrar och kuk. Vissa har blivit extra blöta vid orgasmen och vissa har fått sk fontänorgasmer, en sådan passerar inte förbi obemärkt:)
Nog väldigt olika.
När min kk kommer krampar fittan okontrollerat och hon blir extremt våt. Det går inte att missa :)
Eh ja!!!
Men det är ju kanske inte lika självklart att en tjej får det som för en man när man har sex. Många tjejer fejkar dessutom, jag gjorde det ganska mycket som ung men nu vet jag bättre ;) jag är förvisso ganska ung nu med, 28 år, men jag känner min kropp bättre nu och vet ungefär vad som krävs.
Får inte orgasm så ofta men när jag får det så skriker jag rakt ut för det mesta.
Min fru stönar, rycker och går upp i brygga.