-
Är du ensam om att tycka så eller tror du det finns fler kvinnor som tycker om att ha en mysig stund med yngre?Anonym (L) skrev 2015-02-23 01:40:10 följande:Jag föredrar inte de yngre männen bara för energin, sexlusten och det yttre utan också för att de oftare är mindre bittra och mer romantiska också.
-
?Anonym (Mi) skrev 2017-06-30 23:47:47 följande:
Aha
-
Stämmer det ens tror inte kvinnor ens fantiserar om det?
-
så du skulle kunna tänka dig att vara tillsammans med en yngre kille mellan 20-21?Anonym (Mi) skrev 2017-10-27 01:28:29 följande:Självklart finns det fler, men jag hade själv inte nöjt mig med endast "en mysig stund". Ska jag ha något så ska det vara på riktigt och inga kk-relationer eller dylikt.
-
Jag trodde det inte var så värst vanligt oftast är det alltid kvinnan som är yngreAnonym (Mi) skrev 2017-10-27 01:28:29 följande:Självklart finns det fler,
-
Hur unga då?MammAmma skrev 2015-02-22 16:25:03 följande:
För att yngre killar är mer attraktiva i mina ögon än äldre. Oftast. Finns undantag men de är få. Jag har alltid gillat jämnåriga eller yngre killar.
-
Handlar det alltid om en kris? om Kvinnor gillar yngre?Anonym (Ålderskris?) skrev 2020-04-12 19:25:22 följande:
Jag föredrar inte det, och faller inte för det...men det är något speciellt med när det sammanfaller att jag har åldersnoja, känner mig gammal och ful och en ung man tittar på mig eller försöker ragga upp mig. Det liksom lyfter mig ur det där lite...och jag tänker "Still got it!" fast i själva verket kanske den unge mannen bara ser en gammal ledsen kärring och tänker att hon är ett lätt byte. Men den biten låtsas jag inte om, utan tar det som en komplimang.
-
Hur möjligt är det ens? skulle det vara jobbigt för just digAnonym (Ålderskris?) skrev 2020-04-13 10:07:25 följande:. Skulle du någon gång hitta mig i säng med tex. en 18årig pojke då kan jag lova att jag har en stor jävla kris.
-
Är det den åldersgruppen du helst vill seMammAmma skrev 2020-04-12 18:34:29 följande:
Typ ner till 25 ca. T o m 23 i nåt enstaka fall. Det beror på killen.
-
Ibland är det slumpen helt enkelt men det skiljer kanske inte så många år mellan erAnonym (puki) skrev 2020-12-18 18:14:58 följande:
Min partner är yngre än jag är. Men jag har inte aktivt sökt en yngre man utan det blev bara så. Vi träffades via gemensamma vänner och föll för varandra helt enkelt. Flera av mina vänner har yngre killar men jag har inte hört någon av dem säga att de föredrar yngre, utan även där verkar det handla om att det bara blivit så.
-
Idag tackar du nej till 23 åringarMammAmma skrev 2020-12-18 18:16:29 följande:Nej. Ska man enbart ligga är det inga problem med att träffa killar i den åldern. Men jag är inte intresserad av enbart sexuella relationer, det har förlorat lite av sin tjusning, så här 6 år senare. Och unga killar vill självklart sällan ha en relation med +35 åriga kvinnor. Så jag drar gränsen vid 30.