Inlägg från: Anonym (hemlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hemlig)

äggledarinfektion

Jag har hört att äggledarna bara är 1 mm tjocka så om man får äggledarinfektion så måste det ju vara jätte stor risk att få ärrbildningar. Någon som haft äggledarinfektion länge och ändå blivit gravida på naturlig väg? skriv gärna hur länge ni hade det. Kan ärrbildningar i äggledarna försvinna med tiden? 

• Svar på tråden äggledarinfektion
  • Anonym (hemlig)

men det är väl ärren på äggledarna som gör att det blir stopp eftersom ärren kan förhindra att ägg och spermie möts i äggledaren? jag har också alltid undrat om man kan ha ärrade äggledare och ändå kunna få barn på naturlig väg?

• Anonym (hemlig)

så det är inte ärrade äggledare som gör en steril alltså, men hur får man sammanväxningar? är det vanligt att man får det efter en infektion ?

• Anonym (hemlig)

ok kan man få sammanväxningar av en blindtarms operation?

• Anonym (hemlig)

men var din andra äggledare också skadad?

• Anonym (hemlig)

okej hur länge gick du med infektionen?

• Anonym (hemlig)

jag är så rädd för att vara steril , i över ett halvår gick jag runt med äggledarinfektion :'(

• Anonym (hemlig)

var det mindre än ett halvår? jag har frågat det flera ggr men alla läkare säger bara att dom kollar det endast på par som försökt få barn i ett år Rynkar på näsan

• Anonym (hemlig)

jag är 23. Jag hade en infektion i underlivet som spred sig till äggledarna och jag började få symtom på äggledarinfektion och den gick jag runt med i ett halvår.

• Anonym (hemlig)

Det var en tyst infektion så jag hade bara ont ibland.

Svar på tråden äggledarinfektion