• Lever så

knulla din tjej när hon har mens?

Har ni sex även när tjejen i förhållandet har mens?

Min man vill inte ha sex när jag har mens och jag blir superfrustrerad. Inte mycket att göra såklart men tråkigt eftersom jag ofta är väldigt kåt då. Han är den första jag varit med som brytt sig, alla övriga har bara kört ändå. Hur är det för er andra?

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden knulla din tjej när hon har mens?
  • Anonym (AnonymMan)
    Lever så skrev 2015-02-25 04:46:49 följande:
    Min man vill inte ha sex när jag har mens och jag blir superfrustrerad. Inte mycket att göra såklart men tråkigt eftersom jag ofta är väldigt kåt då. Han är den första jag varit med som brytt sig, alla övriga har bara kört ändå. Hur är det för er andra?
    Jag har inget emot det, snarast tvärtom de flesta kvinnor har lättare att slappna av då. Blod? Tja en handduk löser det eller hur? Nuvarande dam gillar emellertid inte sex under mensen, tyvärr
  • Efraim Barkbit
    Lever så skrev 2015-02-25 23:26:47 följande:

Njae, extra mycket vet jag inte men på något sätt kan jag känna mig extra... accepterad när mannen vill ha sex då, det blir liksom nära på ett annat sätt.. hm lite otydligt men tror du förstår.. ?

Jag tror jag förstår fullt ut
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Ibland)

Ibland, ibland inte! Beror på hur kåta vi är.

Jag använder tampong under mens. Vi kan smeka varandra ett tag och när det känns rätt frågar antingen han eller jag om jag kan ta ut tampongen. Ibland vill inte han, ibland vill inte jag. Det som är synd för min del är att han inte vill fingra mig, vilket är det bästa jag vet. Men vi kan ha gött sex under min mens ibland.

• The past is now

Nej det vill han inte. Och jag vill inte ha hans kuk i mig då. Ryser av äckel och obehag. Har aldrig haft en karl som velat ha sex då så jag har väl haft tur antar jag.

• Efraim Barkbit
    The past is now skrev 2015-02-26 12:13:11 följande:

Nej det vill han inte. Och jag vill inte ha hans kuk i mig då. Ryser av äckel och obehag. Har aldrig haft en karl som velat ha sex då så jag har väl haft tur antar jag.

Publikens smak skiftar
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Gärna i duschen)

Under mens har vi oftast sex i duschen. Min man har inga som helst problem att ha sex med mig dessa dagar, men jag kan bara njuta om jag inte behöver vara rädd för läckage. Duschen är fantastisk och man blir mysigt mjuk i knäna av att ha stående sex.

• Anonym (:))
    Anonym (Gärna i duschen) skrev 2015-02-26 19:14:46 följande:

Under mens har vi oftast sex i duschen. Min man har inga som helst problem att ha sex med mig dessa dagar, men jag kan bara njuta om jag inte behöver vara rädd för läckage. Duschen är fantastisk och man blir mysigt mjuk i knäna av att ha stående sex.

Jag får väldigt sköna orgasmer av att stå upp vid sex, men tyvärr gör vattnet i duschen oftast att det ser blodigare ut än det är... innan man hinner skölja bort det.
  • Anonym (sexy)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-02-25 08:42:32 följande:

Av de fyra killar jag varit med så har tre inte haft något alls emot att ha sex under mensen utan snarare tyckt att det varit positivt eftersom de då fått komma inuti mig (vi kör avbrutet/säkra perioder). En av dem har erbjudit sig att slicka mig då också men då backade jag. Det måste ju bara smaka en massa blod...?

Så jag har en fråga till er killar i tråden som kan tänka er att slicka er menstruerande tjej - hur föreställer ni er att det är? Alltså det är lite som att slicka på en näsa som blöder näsblod, det är väldigt mycket blod och det är överallt, även uppe vid klitoris etc. Tänker ni er att det är mindre blod än vad det faktiskt är eller gillar ni blod...? Drömmer

Den killen som inte ville ha sex under mensen var en sån där som svimmade vid åsynen av blod. Han sade att han inte tyckte det var äckligt eller så, men han svimmade ändå (tydligen något medicinskt). Han gjorde det även om han fick se någon blöda lite näsblod.

Jag har provat att slicka tjejen när hon hade mans inte så gupp utan bara på hennes klitoris.
    Största problemet är att blodet torkar och skaver när man har sex länge.
    Annars är det en rejäl förlängning av den säkra perioden 
  • Anonym (Absolut)
    Lever så skrev 2015-02-25 04:46:49 följande:

Japp, vi har sex även om jag har mens. Antingen i duschen, lägger handduk under eller har analsex. Inga problem
  • Tukt

Om kvinnan är extra behövande av det då, så känns det ju självklart.
    nu ger ju jag främst oralsex, och det är ju däremot inte alla kvinnor som vill ha då.

Svar på tråden knulla din tjej när hon har mens?