• Lever så

    knulla din tjej när hon har mens?

    Har ni sex även när tjejen i förhållandet har mens?

    Min man vill inte ha sex när jag har mens och jag blir superfrustrerad. Inte mycket att göra såklart men tråkigt eftersom jag ofta är väldigt kåt då. Han är den första jag varit med som brytt sig, alla övriga har bara kört ändå. Hur är det för er andra?


    never a failure always a lesson
  • Svar på tråden knulla din tjej när hon har mens?
  • Oerhörd
    Anonym (Idé) skrev 2020-05-06 09:32:44 följande:

    År det någon som provat med penetrerande sex och haft menskopp i?


    Ja, det funkar. Ibland rubbas den och läcker, men det är vi beredda på. Ett pessar sitter bättre vid sex, men inte orkar jag byta bara för det...

    Som svar på den huvudsakliga frågeställningen så har jag sex med min ena partner vid mens, den andra tycker att blod luktar illa och vill inte. Det är väldigt befriande att ha sex med någon som inte tycker att mina kroppsliga funktioner är äckliga.
  • lazlo09

    Jag knullar henne även om hon har mens. Hon är lite mer brydd och vill torka av mig innan jag själv går och tvättar mig efteråt. Och den dagen flödet är som värst vill hon ge mig bj istället (jag frågar aldrig, valet är hennes).

    Enda gången det var lite drygt var när hon blödde så mycket så att det blev för mycket friktion pga blodet.

  • Anonym (Z)

    Älskar menssex! Är alltid superkåt då, förutom första andra dagen kanske pga ont. Min kille åtrår mig inte mindre för det och tycker synd om er vars kille inte vill då/säger att det är äckligt. Jag hade blivit ledsen/sårad av en sådan kommentar, förstår hur man menar men jag känner mig skör som det är när jag har mens. Använder menskopp och mIn kille tar ofta initiativ till att slicka mig. Han verkar inte bry sig alls. Har vi penetrerande sex så tar jag ut den dock. Blöder inte så mycket så går bra. Skönt glid :) känns dessutom på någotvis extra intimt. Han brukar smörja in/klappa på min mage med lavendelolja också, känns också fantastiskt och intimt, vill tipsa om det! Och köpa choklad, ta över mina sysslor när jag har ont, fixa te och allmänt verkligen ta hand om mig. Är så tacksam för det.

    Vi har dock kondom som preventivmedel så kanske är skullnad

  • Anonym (sexy)
    Anonym (Z) skrev 2020-05-06 15:22:45 följande:

    Älskar menssex! Är alltid superkåt då, förutom första andra dagen kanske pga ont. Min kille åtrår mig inte mindre för det och tycker synd om er vars kille inte vill då/säger att det är äckligt. Jag hade blivit ledsen/sårad av en sådan kommentar, förstår hur man menar men jag känner mig skör som det är när jag har mens. Använder menskopp och mIn kille tar ofta initiativ till att slicka mig. Han verkar inte bry sig alls. Har vi penetrerande sex så tar jag ut den dock. Blöder inte så mycket så går bra. Skönt glid :) känns dessutom på någotvis extra intimt. Han brukar smörja in/klappa på min mage med lavendelolja också, känns också fantastiskt och intimt, vill tipsa om det! Och köpa choklad, ta över mina sysslor när jag har ont, fixa te och allmänt verkligen ta hand om mig. Är så tacksam för det.

    Vi har dock kondom som preventivmedel så kanske är skullnad


    Samma med min tjej hon är extra kåt när hon har mens och vi använda också kondom men även säkra perioder och avbrutet som preventivmedel men det skaver lite om vi kör på länge när hon har mens.
    Tjejen tycker det lindrar mens värken att ha penetrerande sex och det har jag inget emot plus att vi både tycker om att jag sprutar i henne.
  • Anonym (Hingsten)

    Kul att TS gillar sex vid mens.

    Tyvärr har jag haft många tjejer som känner sig pinsamt smutsiga och senaste tyckte att det inte kändes bra/känslig/svullen under mens.

    Men jag tycker mens är feminint, sexigt och älskar hålla handen över bindan.

  • Anonym (L)
    Anonym (Argmens!) skrev 2020-05-05 22:59:49 följande:
    Kanske. Ibland känner jag faktiskt för det. Inte att grovt misshandla någon men att örfila personer. Tex. bara örfila alla kollegor och omsorgstagare, örfila alla på gymmet, örfila grannen, örfila grannens hund, örfila en annan grannes katt, örfila min unge, örfila min make, örfila min mamma, örfila min bonusdotter, örfila flickorna och hästarna på stallet jag var mycket i när jag växte upp. örfila mina gamla lärare, örfila mina väninnor. örfila en komplett främling. Bara örfila allihop. Bara gå fram och örfila någon hårt.

    Det är bara en fantasi, inget jag egentligen skulle genomföra. Men tanken på det är lockande på något sätt. Då är det trevligt med att kunna avreagera sig med detta istället.
    Åh, vilken önskedröm! Hade gärna fått lov att använda diverse folk som box-säck vissa dagar i månaden!
  • Tukt
    Anonym (L) skrev 2020-05-07 20:11:30 följande:
    Åh, vilken önskedröm! Hade gärna fått lov att använda diverse folk som box-säck vissa dagar i månaden!
    Räcker det inte med en enda för att avreagera sig? ;)
  • Anonym (kapten)

    Nej usch vad äckligt. Det blir avsugningar den veckan. 

  • Anonym (Menssex)

    Sex under mensen är ju as härligt. Dock skönare under ÄL men även under mensen är hon kåt och vill aldrig sluta. Mest analt men även vaginalt sex och oralt men då bara från henne.

  • Anonym (S)
    Anonym (sexy) skrev 2020-05-06 22:32:13 följande:

    Samma med min tjej hon är extra kåt när hon har mens och vi använda också kondom men även säkra perioder och avbrutet som preventivmedel men det skaver lite om vi kör på länge när hon har mens.

    Tjejen tycker det lindrar mens värken att ha penetrerande sex och det har jag inget emot plus att vi både tycker om att jag sprutar i henne.


    Samma här är extra nåt då jag har mens måst ha nått med hormonerna att göra
  • Anonym (S)

    Samma här är all tid extra kåt under mensen måste ha me hormonerna att göra

  • Anonym (Tess)

    En riddare som är rädd för att få blod på sitt svärd? Vilken liten mus!

  • Anonym (sexy)

    Jag och tjejen passade på och ha sex när hon hade mens för då kunde vi köra utan skydd 

  • Anonym (Kille)

    Någon nämnde oralsex, menar ni även vid mensen, och dessutom gillar att svälja det?

  • Anonym (Lollo)

    Har aldrig haft sex när jag har mens och ingen jag träffat har velat det heller .

Svar på tråden knulla din tjej när hon har mens?