• Trattkantarell

    BF November 2015

    Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

    Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

    Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

    Hur mår ni?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

    Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

    Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

    Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

  • Svar på tråden BF November 2015
  • septemberplus
    Amazinglife skrev 2015-03-03 07:37:49 följande:

    Någon annan som har problem att somna på kvällarna? Inatt, igen, låg jag och snurrade till 2 på natten, innan jag somnade. Va hungrig, kissig, för varm, för kall, ont i tuttarna så fick ändra ställning för det eller så låg ja obekvämt av andra anledningar, inget va lixom bra... Ja e i v 4+6 idag..


    Åhh samma här, jag brukar slockna så fort jag lägger huvudet på kudden. Men i två nätter nu har jag inte kunnat sova. Vridit och vänt på mig och det har känts som att man bara slumrat till i mellanåt, ingen djup sömn alls. 
  • 90lindah
    Trattkantarell skrev 2015-03-03 07:50:37 följande:
    Skickat
    kan inte se något men dyker kanske upp :P Vad heter gruppen kanske måste "söka upp den" efter att man blivit tillagd ;) 
  • Amazinglife
    septemberplus skrev 2015-03-03 08:30:57 följande:
    Åhh samma här, jag brukar slockna så fort jag lägger huvudet på kudden. Men i två nätter nu har jag inte kunnat sova. Vridit och vänt på mig och det har känts som att man bara slumrat till i mellanåt, ingen djup sömn alls. 
    Jag somnar också hur lätt som helst i vanliga fall! Skönt att man inte är ensam, men hoppas vi får sova snart, nu är ja trots 5 timmars sömn inte trött idag, ännu.. Så antar att kroppen kanske försöker vänja sig vid hormonerna eller något sånt? Har du barn sen innan? De har inte jag..
  • Trattkantarell
    90lindah skrev 2015-03-03 08:51:42 följande:
    kan inte se något men dyker kanske upp :P Vad heter gruppen kanske måste "söka upp den" efter att man blivit tillagd ;) 
    Gruppen är helt hemlig och syns inte, jag skickar ett meddelande till dig istället
  • SandraP81

    Hej hej! Jag kanske får vara med här? Plussade igår så BF blir runt 10 november. Har en bebis på 11 månader och en 5 åring hemma. Har inte vågat säga något till gubben än för även om det var lite halvt planerat så trodde vi nog inte att det skulle ta sig på en gång! Enligt ägglossningskalendern hade vi t o m försökt utan skydd efter de fertila dagarna (en gång!). 

    Testade med ett clearblue plus och det blev ett svagt plusstreck (det vertikala). Så det måste ju vara positivt!

    Är lite chockad tror jag!

    VÄntade ju jättelänge för att ha mycket energi till barn nummer 2 eftersom barn nr 1 var ganska krävande. Barn nummer 2 är dock en väldigt nöjd bebis som kommer vara runt 21 månader när bebis 3 kommer! 

    Hur känner ni andra som väntar nr 3? Jag tycker det är lite läskigt... men samtidigt är det så mysigt med syskon och så härligt med bebisar! Gah! :D 

  • ronja111
    Amazinglife skrev 2015-03-03 08:52:40 följande:

    Jag somnar också hur lätt som helst i vanliga fall! Skönt att man inte är ensam, men hoppas vi får sova snart, nu är ja trots 5 timmars sömn inte trött idag, ännu.. Så antar att kroppen kanske försöker vänja sig vid hormonerna eller något sånt? Har du barn sen innan? De har inte jag..


    Så är det för mig med. Är dovk konstant trött på dagen. Men jag vaknar jättetisift o lägger mig jättetidigt. Aldrig varit så tidigare. Är som att kroppen håller på och förbereder sig...
    *hoppet är det sista som sviker*
  • Boomsan

    Hoppar in här! Vill gärna också vara med här. Till vem ska jag skicka pm me min mail? :)

  • Trattkantarell
    Boomsan skrev 2015-03-03 13:29:19 följande:

    Hoppar in här! Vill gärna också vara med här. Till vem ska jag skicka pm me min mail? :)


    Skicka din mail till mig =)
  • Boomsan
    Trattkantarell skrev 2015-03-03 13:56:10 följande:

    Skicka din mail till mig =)


    Det kommer bara upp att du är privat :( :p
  • Trattkantarell
    Boomsan skrev 2015-03-03 14:24:07 följande:
    Det kommer bara upp att du är privat :( :p
    Du med :/ Men nu ändrade jag en inställning, prova igen
Svar på tråden BF November 2015