• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Beya

Är gärna med här om det är ok? Bf 8:e nov ???? har inte förstått att det är sant ännu :) nu vill man ju bara att 12 veckor ska gå fort så missfallrisken minskar!

• MakeitHappen

För fyra månader sen fick vi missfall... Nu äntligen fick vi plus på stickan! :)

BF 7 /11  :)

• CJF2015

Vill ej lämna ut mail här så hur gör jag för att PM:a dig?

Trattkantarell skrev 2015-03-04 06:35:15 följande:

Skicka din mailadress till mig

• Tumvante

Yay! Fick plus idag så joinar er! Grattis alla!

Grupp på Facebook? Ja, gärna, om den är hemlig, och om den heter något som inte kan kopplas till graviditet (inte ännu iaf)...?

Jag kommer att hålla detta hemligt så gott jag kan förbi första trimestern.

Jag är i vecka 4 (blev nog befruktad för 2 v sedan, men då heter det tydligen V4 ändå?)

Mår bra, bara väldans luktkänslig och det är nytt för mig med dåligt luktsinne. Idag har det börjat rycka i muskeln på mitt vänstra bröst.

• Tumvante

...och där var såklart en tilläggskommentar. Trattkantarell, hur gör jag för att gå med i gruppen på fb?

• Sthlm27

Hej!

Vill gärna vara med här jag med :))

Jag har dock haft lite blod som kommit:/

...men plusset blir starkare och jag har gått från 1-2 veckor till

2-3 veckor på det digitala.. har vul på måndag men är rätt säker att det inte är missfall.

Jag är 29 år och kommer från Stockholm, detta blir mitt 3 barn:))

Vill gärna bli medlem i Facebook också?

• Fliickan89

Blev plus idag . Vecka 5 precis idag . Har bim 27-31 dagar så ja chansa på ett digitalt då ja känt stick o hugg efter äl . Har bara lite mensvärk :) sonen är född i november så ja är beräknad just nu 10 nov ( han fyller 20/11)

Så glad då vi kämpat o var till läkaren 19/2 o fick reda på att vi var friska

o då vart ja redan gravid , blev runt 18e

• jessrem

Hej! Plussade igår, mitt andra barn ????. planerat ? än är det tidigt men hoppar gärna med i tråden! Min son är 17 månader, alltså snart 1,5 år gammal. Misstänkte ganska direkt att jag är gravid, men de tydligaste tecknen var spänd mage en vecka efter äl, åksjuka, ökad aptit och nu några dagar sedan kom tröttheten som en smäll! Jättetrött hela tiden. Hade Bim 1/3 och den e alltid on time men inte denna gång, jag gjorde testet på kvällen och saken var klar. ????

Svar på tråden BF November 2015