• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Trattkantarell
    Lillyros skrev 2015-03-08 19:26:09 följande:

Verkar vara svårt att bli med i fb gruppen!?

Inte alls svårt, jag har skrivit till dig flera gånger nu? Har skickat vänförfrågan på Facebook som sagt........
  • Trattkantarell
    Lillyros skrev 2015-03-08 19:26:09 följande:

Verkar vara svårt att bli med i fb gruppen!?

Jag lägger ju inte ut mitt namn här för att jag inte vill outa mig, men gör så gott jag kan med att lägga till folk i gruppen.
  • amandah90

Hej! Har bf runt 2a november och skulle också vilja vara med i fb gruppen! Vill inte skriva mail här heller dock, hur skickar jag PM till dig trattkantarell?

• 9111N

Hej. Plussade igår och har bf 15/11 enligt fl uträkning utifrån äl.

2 barn sedan tidigare

Flicka född nov-11

Flicka född juli-13

Jag själv blir 24 i sommar :)

Tog sig på första försöket denna gången så allt känns ännu lite overkligt,vågar knappt tro på att jag är gravid ????

Nathalie.westin@live.se

Lägg gärna till mig i fb gruppen (kunde inte skicka meddelande till dig)

Kram på er alla ?

• 9111N

Haha va tokigt det blev med mina smileysar, blev en massa frågetecken

• sockersöt85

Nu vågar jag också gå med efter positivt på digitalt test! Fick ett tidigt missfall i januari, mensen har inte kommit tillbaka efter det, så lite svårt att veta när BF är men enl appen 7/11, sen blir jag nog framflyttad gissar jag! Denna gången känner jag mig väldigt gravid, kanske en del psykiskt med, men är iaf illamående av och till, ömma bröst o mensvärk. Jag har en son som är född 2010 och två bonus barn i tonåren. Detta är så otroligt spännande, nu måste den lilla hålla sig kvar i magen ????

Gosse 100108 BF 151006
  • 77michelle

Detta illamående... Inte sugen på något men hungrig hela tiden. Men tänker att det ändå är ett tecken på att allt står rätt till????. Hur mår ni andra?

Tjej-99,tjej-01,kille -03, tjej-07, kille -13, bf 1/11 -15
  • Lillyros

Jätte konstigt för jag har inte fått något!:( så himla oteknisk med! Haha kan de ha med att göra att jag surfar från appen?

Trattkantarell skrev 2015-03-08 19:40:09 följande:

Inte alls svårt, jag har skrivit till dig flera gånger nu? Har skickat vänförfrågan på Facebook som sagt........

• Lillyros

Inget illamående än, men sugen på något hela tiden! Är väldigt nervös, då vi försökt länge...slutade med p-piller december 2012..missfall vecka 12 i maj 2013, och efter det har det inte tagit sig för ens nu! Gick på pergotime okt-dec så kan vara efterdyningarna av dom som funkade:)vill bara att det ska stanna!

77michelle skrev 2015-03-09 07:07:11 följande:

Detta illamående... Inte sugen på något men hungrig hela tiden. Men tänker att det ändå är ett tecken på att allt står rätt till????. Hur mår ni andra?

Svar på tråden BF November 2015