• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Jenny8686
    bebis86 skrev 2015-03-20 23:22:18 följande:
    Hoppas du får ett bättre svar då :) SJ ska jag på vul igen 8/4. Så tråkigt att inte veta exakt hur långt gången man är eller att allt är som det ska!
    Ja verkligen! Men det ska bli skönt att gå dit och att det syns bra och ett hjärta som slår så klart! Är rädd för nytt missfall men försöker att inte tänka på det.
  • Iljans

Hoppar in här jag med, plussade imorse :) enligt beräknar bf 30/11 haha så ligger på håret, men tänkte att jag hoppar in här med er sålänge :)

• jvd89

Jag skulle oxå vilja bli tillagd i gruppen men vill inte skriva ut min mail här och går inte maila trattkantarell, kan du maila mig istället?

• Flin
    maddegg skrev 2015-03-19 14:24:32 följande:
    Okej vad roligt :) det ät ju så spännande :)

Grattis! :)

Vart bor du?
    Ja verkligen spännande! Jag bor i Jönköping, du då? :)
  • Iljans

Ingen fråga är dum :) det kommer en inbjudan till din mail, så kolla i skräppostmeddelanden kanske? :)

Ninnenanne skrev 2015-03-23 08:43:17 följande:

Hej tjejer, här kommer en dum fråga:

- kommer det en inbjudan till mailen eller ser man inbjudan till gruppen direkt på FB? Jag hittar inget någon stans nämligen..

(ninnenanne@hotmail.com)

Kram

Svar på tråden BF November 2015