• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Fluff77

Hej! Var på vul idag. Jag har ju haft småblödningar ett tag. Läkaren såg ett fint tickande hjärta. "Men det är på tok för litet" så jag kan inte mäta det. Du är i vecka 5. Sa hon. Wtf! Jag vet ju när jag testade pos o när ja hade sista mensen. Nu blir jag orolig för att d ska va nåt fel när det är så litet. Kom tillbaka om 3 veckor så får vi göra ett nytt försök sa hon. Lyckades få till ett besök nästa vecka istället. Oron minskade ju inte alls....

• Fluff77

Det är rätt viktigt att hon får mätt oxo för jag vill ha moderkaksprov och det ska man ju göra redan i vecka 11-12. Enl mina beräkningar är jag i v8

• iceball

Hoppar in här, och hoppas att jag denna gång kan stanna kvar i en bf-grupp :)

Jag har en femåring och två mf bakom mig, det senaste i Januari i år. Idag ska jag till en privat gyn så vi får se om hon gör ett vul. Har jag räknat rätt är jag i 5+2 idag.

• MakeitHappen
    iceball skrev 2015-03-20 08:18:08 följande:

Hoppar in här, och hoppas att jag denna gång kan stanna kvar i en bf-grupp :)

Jag har en femåring och två mf bakom mig, det senaste i Januari i år. Idag ska jag till en privat gyn så vi får se om hon gör ett vul. Har jag räknat rätt är jag i 5+2 idag.

Grattis :)
  • MakeitHappen
    Fluff77 skrev 2015-03-19 15:53:37 följande:

Hej! Var på vul idag. Jag har ju haft småblödningar ett tag. Läkaren såg ett fint tickande hjärta. "Men det är på tok för litet" så jag kan inte mäta det. Du är i vecka 5. Sa hon. Wtf! Jag vet ju när jag testade pos o när ja hade sista mensen. Nu blir jag orolig för att d ska va nåt fel när det är så litet. Kom tillbaka om 3 veckor så får vi göra ett nytt försök sa hon. Lyckades få till ett besök nästa vecka istället. Oron minskade ju inte alls....

Ojdå!!
    Men utgick hon inte från när du hade din mens... hoppas verkligen på det bästa!!! förstår att oron inte alls minskar!! :(
  • Issi

Hej!

Jag hänger gärna på här om jag får! Plussade igår med andra barnet. Har två mf i bagaget, ett i augusti och ett i januari så jag hoppas att det håller i sig denna gång. BF borde bli någon gång mellan 22-30 november, har lite dålig koll på ägglossningen : )

Ska ringa MVC och be om tidigt VUL direkt, blev lovad det efter andra missfallet.

Svar på tråden BF November 2015