Inlägg från: emeliemarietherese |Visa alla inlägg
  • emeliemarietherese

Novemberbebisar 2015

Hej! Jag tänkte att jag skulle hoppa in i den här tråden, är 27 år, har två barn sen innan så detta blir vårt tredje. Detta var verkligen inte planerat alls, och blir en omställning med en till. Men det kommer bli bra!

Jag är i v 6+1 och beräknad FL är 24e november.

Mina gravidsymtom går väldigt uppochner. Har ömma bröst och växtvärk, är trött och de senaste dagarna har illamåendet slagit till. Igår kräktes jag första gången. Jobbar som uska på äldreboende och just nu är det inte kul att gå till jobbet. Är såååå känslig för lukter, och vill dölja graviditeteten i ett par mån till iaf. 

Har ringt min BM och bokat tid för inskrivning som kommer ske den sista april! 

• emeliemarietherese

Åååhhh... Tror jag dör snart här! Jobbar 7.30-16 idag, på äldreboende. Vet inte hur jag ska klara att bita ihop. Gick in i vecka 9 idag och mår så sjukt illa! Värsta dagen hittills, får INTE spy på jobbet! Har dock redan varit på väg att göra det 4 ggr idag. Har ca en mån kvar av min provanställning så vill inte att det kommer fram innan dess.

Hur gör ni andra för att hantera ert illamående när ni arbetar?

• emeliemarietherese
    Sindyrella1983 BF 3/11, RUL 5/6, KÖN: ska ej ta reda på 

Amazinglife - BF 4/11, RUL 5/6, KÖN: vet ej ännu men tror det är en pojke

mea84 - BF 6/11, RUL 2/6, KÖN: enl rul 80 % en tjej 

iowa - BF 6/11, RUL 8/6, KÖN: vet ej ännu 

Miiia84 - BF 7/11, RUL 23/6, KÖN: vet ej än 

SandraP81 BF 7/11 RUL 8/6, KÖN: Vet ej ännu (tror pojke) 

Angeloco BF 7/11 RUL idag 3/6 KÖN: kanske pojke

Gummsanmadde BF 8/11, RUL 9/6, KÖN: vet ej (alla tror pojke) 

Sandra1992 BF 8/11 RUL 11/6 KÖN: vet ej än 

Sussi85 BF 9/11, RUL 8/6, KÖN: Vet ej

Anna Hbg- BF 13/11, RUL 17/6, KÖN :Vet ej (tror på pojke) 

sofiashem BF 13/11, RUL 25/6 KÖN: Vet ej

emeliemarietherese BF 23/11 RUL 26/6 KÖN: det visar sig :)

hannami - BF 24/11, RUL 30/6, KÖN: oklart! Väntar med spänning!