-
-
Haha försökte fixa listan men blev ändå inte perfekt men men..måste ha något med formateringen att göra ;)
-
Jag ska oxo försöka få lustgas innan bedövningen, tyckte det var läskigt sist så jag tror att lustgas kan ta udden av läskigheten ;)Charlie40 skrev 2015-11-02 19:18:24 följande:Spännande! om en vecka ska vi in och skriva in oss, sååååå nervös för bedövningen. Även nervös för att sätta katetern och vill att dom gör det efter bedövningen. Hoppas att bedövningen tar direkt, kanske kan man få lite lustgas som tar udden av nervositeten innan.
Lycka Till nu!!
På SÖS där jag ska snittas får man alltid katetern efter att bedövningen är lagd vad jag vet men skriv att du vill ha det så i ditt förlossningsbrev så ordnar de nog det. -
Åh grattis!
-
Tack för att du tittade in, blev faktiskt ganska rörd ;)Ankissen skrev 2015-11-01 22:01:18 följande:Lycka till med det ni har framför er tjejer! För tio år sen var jag med i tråden "novemberbebisar 2005" och resultatet ligger och sover i rummet intill! :)
Vore lite kul att göra samma sak som du om 10 år i tråden Novemberbebisar 2025 ;) -
Stort grattis!sofiashem skrev 2015-11-04 03:53:27 följande:Blev igångsatt igår morse (38+3). Efter en lång och ärligt talat fruktansvärd förlossning kom han så ut idag 00.26. 4040 gram och 52 lång! Ska försöka sova nu men svårt att landa i detta. Tredje barnet, nu blir det DEFINITIVT inga fler :D
-
Och grattis till Sofiashem!
-
Nu igårkväll fick jag en liten bloddroppe igen precis som förra fradan så nu ska jag in och kolla upp vad det kan vara i alla fall. Har pyttelite sammandragningar men inget som gör ont...fattar inte varför det kommer en liten droppe åt gången..
-
Wow vad är det där för app? Finns den till Androidtelefoner?emeliemarietherese skrev 2015-11-06 22:50:24 följande:
-
Tackar, den ska tas hem med det samma! Har inga värkar...ännu men en liten del av mig hoppas att de kommer igång snäppet tidigare än mitt planerade snitt 26e nov ;)Anna Hbg skrev 2015-11-07 00:54:41 följande:Citrona:
Jag har en liknande app till min samsung som heter VärkKlocka.
Fungerar kanoners och är gratis :)
Symbolen är en konstig bebis med stor blöja :P