Novemberbebisar 2015
Okej tack för svar! Har börjar få ont i magen med så kanske ska kolla för säkerhets skull. Har vart så mkt hos bm för andra saker så rädd att hon ska tycka man e löjlig bara :/
Okej tack för svar! Har börjar få ont i magen med så kanske ska kolla för säkerhets skull. Har vart så mkt hos bm för andra saker så rädd att hon ska tycka man e löjlig bara :/
Du kan ringa durekt till gyn å boka tid på ditt sjukhus, d gjorde jag själv utan bm! Sen efter v 22+ tillhör du förlossningen och dom kan man nå dygnet runt
Du kan ringa durekt till gyn å boka tid på ditt sjukhus, d gjorde jag själv utan bm! Sen efter v 22+ tillhör du förlossningen och dom kan man nå dygnet runt
Ligger här med sjuk hjärtklappning och kan inte somna. Känns som hjärtat snart hoppar ut ur bröstet på mig.... Fler som känner så??
Imorgon e de dags för första gravidyogan. Nån som provat?
Nu e de dags å fråga experterna
är i vecka 30 (29+2) och har de sista dagarna haft ganska ont, nästan precis som mensvärk. Kan det vara förvärkar?det är inte så farligt att ja inte kan röra mig men är som en molande värk som håller i sig ett tag å som kommer några gånger /dygn....
Ja asså man känner ju hur bebis spänner och knör där inne. Men jag menar att kväll/natt och tidig morgon då far bebis verkligen runt. Sen kan han va rätt lugn på dagen och då känner jag att bebis spänner och så ibland. Men är väl inte konstigt att bebis är lugn ett tag också. Men man läser om att man måste känna rörelser men inte hur ofta man ska känna dom osv.
Vecka 32 (31+5) här och har de sista 3 dagarna fått rejält med sammandragningar. Dygnet runt och inte långt emellan. .. e det normalt såhär dags?