• Anna Hbg

Novemberbebisar 2015

Lutetzia skrev 2015-04-23 19:04:13 följande:

Efter 4 år så tycker man att det borde vara våran tur någon gång, men tydligen inte... Gjorde VUL idag. Trodde att jag var i v9+5 men tyvärr har jag fått ett MA. Graviditeten hade stannat av redan i vecka 7, trodde BM. Eftersom vi gjorde privat och jag går hos en annan MVC ska jag kontakta dem för att gå vidare. Känns så jäkla tomt i själen, jag är knappt ledsen. Jag orkar inte känna efter.

Jag beklagar verkligen!

Gick igenom samma sak i december så vet hur tungt det är :(

Får gärna skriva om du behöver prata av dig!
  • Anna Hbg

Vilken häftig bild Hejhejhejilc! :)

Hoppas jag får se något liknande på torsdag :D

Har blött igen. Blir så trött på detta.

Någon annan som också blöder mycket?

• Anna Hbg
    Kgb777 skrev 2015-04-25 11:01:14 följande:

Anna Hbg: har också Kub på torsdag. Har blött från livmodertappen förra veckan och fick göra vul då, men inget inifrån livmodern. Har du fått göra vul och vet de vart blödningen kommer ifrån?

Jag hade en stor blödning i v. 7 ungefär som höll i sigca 2 veckor med klumpar och allt och då gjorde jag vul och de såg ett pickand hjärta.

Efter det har jag haft 2 mindre blödningar till.

Den stora blödningen kom från livmodern. Syntes tydligt på vul.

Kan ha varit en tvilling eller att hinnsäcken tryckt på något, kommer inte ihåg vad, när den växt.
  • Anna Hbg
    mea84 skrev 2015-04-25 13:41:06 följande:

Inga blödningar för mig iallafall, däremot är jag i v 12+3 idag och har haft problem med lågt blodtryck och illamående men allt vände på en dag. Känner mig helt som vanligt :-/ inget i magen alls, känner mig inte gravid, bör man oroa sig tro?

Nej, med största sannolikhet ingen fara.

Brukar komma in i de så kallade spökveckorna vid v.12 ungefär.

När man mår bättre än tidigare och innan man känner sparkar osv
    Lisa_1986 skrev 2015-04-25 13:51:32 följande:

Har haft två blödningar. En i v. 8 och en i v. 9. Gjort tre vul där plutten växt som hen ska med ett tickande hjärta. Blödningarna har varit ofarliga men det tarvåå psyket.

Hoppas det är samma för mig då!

Ska på kub på torsdag så då får jag svar.

Har inte sett plutten sen v.7 ungefär
  • Anna Hbg

Jag äter redan järntabletter sen innan pga dåliga värden men måste kanske öka dosen nu :/

Hoppas verkligen jag slipper för det är inte bra för min mage.

Ska på inskrivning idag 10.30 så får kanske svar på blodproven då.

• Anna Hbg
    mea84 skrev 2015-04-28 08:50:46 följande:

Hur går det för er allihop? Undrar om några varit på rul ännu och hur de går till? Kanske inte så mycket mer än ett vanligt ul på magen el?

Rul brukar man göra i v.18 ca och tror inte att någon här kommit så långt än :)

De kollar så att bla ryggrad, kranie och buk ser bra ut.

För din del är det som ett vanligt ul utanpå magen :D
  • Anna Hbg

iowa: Jag har också haft craving på just dillchips. Inget jag äter i vanliga fall så undrar om det är en speciell gravidgrej :P

• Anna Hbg
    iowa skrev 2015-04-28 17:27:27 följande:

Jag äter inte heller det i vanliga fall, men saltet är väldigt gott och hjälper mot illamåendet för stunden! ;)

Ja, verkligen!

Sugen jag blev nu haha
  • Anna Hbg
    Aichan skrev 2015-04-29 10:17:57 följande:

Bild från idag, v14 (13+0).

Visst är jag stor sedan innan med, men magen kom snabbt ändå. =)

Ååhhh, vilken fin mage du har! :)
Svar på tråden Novemberbebisar 2015