• Anonym (vill)

söker snygg äldre kvinna att utforska med

Jag har aldrig varit med en kvinna men skulle vilja prova och isf en äldre kvinna, den som också är oerfaren. Jag vet inte varför men är otroligt attraherad av kvinnor i 40 -45rs ålder :) provat sylvia men finns inget. ..nån som vet nått seriöst forum ?

• Svar på tråden söker snygg äldre kvinna att utforska med
  • Anonym (kanske)

Hur gammal är du? :)

• Glasflaskan

Sitter i samma sits som dig, är 22år och har senaste året blivit väldigt attraherad av äldre kvinnor. Men känns konstigt att ragga på någon som är 20 år äldre, eller mer, på krogen. 

• Glasflaskan
    Glasflaskan skrev 2015-03-25 17:24:25 följande:

Sitter i samma sits som dig, är 22år och har senaste året blivit väldigt attraherad av äldre kvinnor. Men känns konstigt att ragga på någon som är 20 år äldre, eller mer, på krogen. 

Oj, läste igenom tråden lite för fort, glöm mitt svar :) 
  • annaroosv

Men tänk att det gäller också tvärtom, oftare än vad man tror. 
    Det finns hur många kvinnor i 40års åldern som helst som skulle supergärna testa och älska att bli raggad av en yngre, både på krogen och på jobbet!

• Anonym (21kille)
    IzaRiRi skrev 2015-03-28 16:00:22 följande:

Är 31 förungt? ??

Inte för mig ;)
  • Anonym (vill)

Nu när jag levt med denna känsla länge spelar det inte längre någon roll om ålder eller jo minst 20 år... har inte träffat nån än å de flesta 40 åringar som vill prova har redan en man....

• Anonym (vill)
    Anonym (kanske) skrev 2015-03-23 19:25:00 följande:

Hur gammal är du? :)

26 du då ?:)
  • Anonym (vill)
    Anonym (12234) skrev 2015-04-11 07:29:53 följande:

Bodycontact

Provat men alla e typ upptagna å om inte bor dem tusen mil härifrån ????????????
Svar på tråden söker snygg äldre kvinna att utforska med