• Anonym (Girl 78)

killar som ollar på bilder.

Ja vi går direkt på fakta. Min pojkvän och jag har ett gott sexliv och allt är bra, en liten fråga till folket bara. Min kille gillar att sitta och runka till tjejer i typ ellos kataloger eller ibland tar han ur pappers innehållet ur ett cd fodral på exempelvis en cd skiva med en lättklädd tjej på omslaget. Han tar ur det ur fodralet och börjar sen runka och olla på tjejen påbild. Och ibland småpissar han lite på bilden eller spottar så ollonet glider skönt säger han, Han sprutar även av sperman på bilden.
    Många gamla elloskataloger som ska på återvinning sitter sidorna fast ibland på nån tidning han sparat . Han väljer alltid ut en viss tjej i en tidning som han månadsvis ollar och sprutar på.
    Eftersom det här ej stör vårt sexliv alls eller annat så får han hålla på. Det är ju bara en bild liksom och själv kan jag onanera till sexnoveller eller erotiska böcker så vi har varsitt eget sexliv och ett gemensamt.
    Fast en bild på ett cd omslag på en tjej har han nu sprutat på 50 gånger tror jag för det syns knappt nån tjej längre kan jag ibland fråga han vad som tänder han. Men han har sagt att han gillar att lukta på bilderna åxå medans hans runkar så doften verkar tända han. Har själv luktat på idag detta omslag när jag städa och det är stark och frän snuskdoft så ner i låda med dom idag bums när vi skulle få främmande.
    Jag vill gärna veta är det fler som sprutar och ollar bilder? Med vänlig hälsning girl78

• Svar på tråden killar som ollar på bilder.
  • Anonym (romantisk syrebrist)

Blää är förlorad, typ kulturmarxist. Satsar på Nenne

On topic, nej, ronker ej ball på bilder eller så. Det var länge sedan. Numera tänker jag celibat, utöver det finns det faktiskt Kleenex. The ronkxavier. :)

Alltså. Begreppet "Olla". Fysiskt innebär det att en vuxen mansperson blottar Glans Penis, därpå följande säkerställer kontakt mellan Glans Penis och valfri yta av corpus, av tja, vem fan som helst på luckan. Klartext: Man lägger kuken på någon tills de vaknar. Det är faktiskt kul.

• Anonym (Girl 78)
    Anonym (Girl 78) skrev 2015-03-01 03:42:49 följande:

Ja vi går direkt på fakta. Min pojkvän och jag har ett gott sexliv och allt är bra, en liten fråga till folket bara. Min kille gillar att sitta och runka till tjejer i typ ellos kataloger eller ibland tar han ur pappers innehållet ur ett cd fodral på exempelvis en cd skiva med en lättklädd tjej på omslaget. Han tar ur det ur fodralet och börjar sen runka och olla på tjejen påbild. Och ibland småpissar han lite på bilden eller spottar så ollonet glider skönt säger han, Han sprutar även av sperman på bilden.
    Många gamla elloskataloger som ska på återvinning sitter sidorna fast ibland på nån tidning han sparat . Han väljer alltid ut en viss tjej i en tidning som han månadsvis ollar och sprutar på.
    Eftersom det här ej stör vårt sexliv alls eller annat så får han hålla på. Det är ju bara en bild liksom och själv kan jag onanera till sexnoveller eller erotiska böcker så vi har varsitt eget sexliv och ett gemensamt.
    Fast en bild på ett cd omslag på en tjej har han nu sprutat på 50 gånger tror jag för det syns knappt nån tjej längre kan jag ibland fråga han vad som tänder han. Men han har sagt att han gillar att lukta på bilderna åxå medans hans runkar så doften verkar tända han. Har själv luktat på idag detta omslag när jag städa och det är stark och frän snuskdoft så ner i låda med dom idag bums när vi skulle få främmande.
    Jag vill gärna veta är det fler som sprutar och ollar bilder? Med vänlig hälsning girl78

puffar på tråden lite för nya infallsvinklar och nytt folk.
    min kille bara fortsätter. Hände en grej i veckan då han skämdes lite dock.
    min mor fyllde 60 härisist och min far tryckte upp en liten minitidning med lite minnesbilder och olika kort på mor och familjen med mera.Denna blacka hamna i ren fart ihop med annat i källsorteringen. Hitta upp den igår då jag letat efter denna bläddra igenom och sen kom jag till en sida som satt lite fast.Där var ett ganska nytaget kort på min storasyster som är 40 år. Där va en grumlig bild kvar lite pissgul och fläckig och satte dit näsan för full bekräftelse och det dofta sperma och kuk starkt och fränt.
    Första gången jag blivit lite småarg på ollandet faktiskt.
    jag skiter i att han runkat till min syrra men just att kladda ner en födelsedags tidning.
    jag klippte ut sidan la den vid datorn och skrev runka på mig på sidan. När han kom hem skämdes han och sa att din syrra är lik dig så klart jag tänder på henne.
    jag sa ja det vet jag att du gör ha sett att du kollar på henne när vi fikar men att runka sönder just denna tidning är problemet sa jag.
    Ja ja sånt händer väl inget att bry sig om kanske men vad säger ni?

• Killekille34
    Anonym (Girl 78) skrev 2015-04-26 05:12:23 följande:
    puffar på tråden lite för nya infallsvinklar och nytt folk.
    min kille bara fortsätter. Hände en grej i veckan då han skämdes lite dock.
    min mor fyllde 60 härisist och min far tryckte upp en liten minitidning med lite minnesbilder och olika kort på mor och familjen med mera.Denna blacka hamna i ren fart ihop med annat i källsorteringen. Hitta upp den igår då jag letat efter denna bläddra igenom och sen kom jag till en sida som satt lite fast.Där var ett ganska nytaget kort på min storasyster som är 40 år. Där va en grumlig bild kvar lite pissgul och fläckig och satte dit näsan för full bekräftelse och det dofta sperma och kuk starkt och fränt.
    Första gången jag blivit lite småarg på ollandet faktiskt.
    jag skiter i att han runkat till min syrra men just att kladda ner en födelsedags tidning.
    jag klippte ut sidan la den vid datorn och skrev runka på mig på sidan. När han kom hem skämdes han och sa att din syrra är lik dig så klart jag tänder på henne.
    jag sa ja det vet jag att du gör ha sett att du kollar på henne när vi fikar men att runka sönder just denna tidning är problemet sa jag.
    Ja ja sånt händer väl inget att bry sig om kanske men vad säger ni?

Hahaha du ä fan cool ändå på något vis som finner dig i hur mycket sprut på tjejbilder så gott som hur mycket som helst.
    Hajade till på detta ämne för jag brukade ofta runka oh såsa ner många blaskor med brudar i, ellos runka jag till mest när jag var runt 15 år.
    Med min nuvarande flickvän är detta nog inget alternativ tror jag i alla fall, kan sakna detta ibland. Även om jag runkar till porr ibland är det nått speciellt med att snärta och olla med ett blött ollon på en bild..
  • Anonym (Anna)

oj oj, gör han så ff efter några år?

• Tukt

Måste säga att jag tycker det hela låter lite märkligt. När jag växte upp var det ju inte ovanligt med porr och herrtidningar. Dessa hade folk i gömmor och man hittade titt som tätt dessa. Och självklart kom det också en del kladd på dom, även om folk oftast tyckte de var för värdefulla för att förstöras.
    Men att någon i modern tid runkar till en ellos-katalog när en dator innehåller så mycket mer. Och dessutom inte döljer beteendet.
    Antingen är detta en hittepåtråd eller så är runknissen en gränslös person med starka fixeringar att märka saker i sin omgivning. Ofta görs väl detta för att det ger en känsla av makt och att man förnedrar de ovetande offren.

• KimLinnefeldt
    "Det är ju bara en bild liksom och själv kan jag onanera till sexnoveller eller erotiska böcker så vi har varsitt eget sexliv och ett gemensamt."

Det där gillade jag. Att man tillåter varandra att ha varsitt sexliv och sen ett gemensamt. Det sänker stressen och pressen för båda. 

Jag hade mina första onanistunder med kvinnounderkläderna i Elloskatalogen. Men då var jag 13 år. Låter i mina öron lite konstigt det där som din kille håller på med. Men det verkar ju inte skada eller irritera någon, så visst.
  • Anonym (Brukar män olla saker?)

Brukar män olla saker verkligen eller är det en myt?

Jag vet bara en enda kvinna som höll på med motsvarande (stoppa upp andras grejer tex läppstift både här och där) och hon är så störd att hon sitter på rättspsykiatrisk klinik (för andra brott än det) men det är typ normalt att män gör så??

• KimLinnefeldt

Olla trodde jag var en grej som mer eller mindre fulla gymnasiekillar höll på med, och att det innebär att gå runt och trycka ollonet mot olika föremål till exempel hemma hos någon man ogillar. Sen kan man gå omkring och njuta av vetskapen att allt i bostaden är ollat. Makt.

• Tukt
    Anonym (Brukar män olla saker?) skrev 2022-03-05 16:05:45 följande:

Jag vet bara en enda kvinna som höll på med motsvarande (stoppa upp andras grejer tex läppstift både här och där) och hon är så störd att hon sitter på rättspsykiatrisk klinik (för andra brott än det) men det är typ normalt att män gör så??

Det är ju såklart svårt att veta om män brukar olla saker, så vida det inte görs öppet. Därför går det ju heller inte säga om det där med blir "normalt".
    Men skulle jag gissa så är det tämligen ovanligt utöver sådant som kanske sker i skolålder. Tror inte det är speciellt vanligt ens där heller.
    Grunden för att "olla", eller kvinnornas motsvarighet "snigla", är som jag skrev ovan, förmodligen en känsla av makt och förnedring. Lite som när/om kocken spottar i soppan.
    Och så som ts partner beskrivs, så låter det en smula besatt. Kan tycke det vore läge att ta upp saken och kanske besöka en psykolog, sexolog och bena ut vad det bygger på och kanske kunna vända det till något positivt istället.
  • Tukt
    Anonym (Brukar män olla saker?) skrev 2022-03-05 16:05:45 följande:

Glömde också säga att det finns ju också något man ofta kallar "tribute", det vill säga att en kvinna skickar en bild på sig själv som sedan manen printar, sprutar ned, tar en bild av och sedan skickar tillbaks till kvinnan.
    Men där är det ju ofta mer på båda initiativ och kvinnans villkor, så det ska man inte blanda i hop.
  • Anonym (A)
    KimLinnefeldt skrev 2022-03-05 16:16:28 följande:
    Olla trodde jag var en grej som mer eller mindre fulla gymnasiekillar höll på med, och att det innebär att gå runt och trycka ollonet mot olika föremål till exempel hemma hos någon man ogillar. Sen kan man gå omkring och njuta av vetskapen att allt i bostaden är ollat. Makt.
    Det trodde jag med.
  • Anonym (Anna)

Ot: Varför står det inte årtal längre här på familjeliv?

Svar på tråden killar som ollar på bilder.