Pappman skrev 2015-03-23 05:36:37 följande:
Vad är skillnaden på sugar babe och prostituerad
Viss är det fråga om prostitution, det vill säga om man med prostitution menar sex som bygger på att den ena partnern får pengar eller gåvor. Men vissa äktenskap är egentligen en form av prostitution.
Det som skiljer en sugarbaby/sugardaddy-relation från mer "renodlad" prostitution är att sexet endast är liiten del av relationen, i alla fall tidsmässigt. Det är inget snabbisknull - töm och glöm - på en bordell. Som TS skriver är det i mångt och mycket rätt llikt vanlig dejting. Och till skillnad från vad som är regel på bordellen så har jag inte använt kondom när jag haft sex med mina sugarbabys
Men även vid en dinnerdate eller en helnatt med en lyxeskort så är sexet bara en liten del tidsmässigt av träffen - man har trevligt tillsammans på andra sätt också. Lyxeskorterna har också nästan alltid fått äkta orgasmer så skillnaden mellan att träffa en lyxeskort och hålla sig med en sugarbaby är hårfin. Det är väl mer att man träffas under längre tid och mer regelbundet. Vidare så känner man ju till varandras rätta identiteter och vet mer om varandras liv i övrigt.
Jag är rätt säker på att de sugardaddys som TS träffar också har erfarenhet av att träffa mer "reguljära" prostituerade
Min åsikt är att det är smart av TS att utnyttja sitt "sexuella kapital" för att få ett bra liv som student!