• yolo2015

Sugardaddy

Hej, 

Jag är en tjej på 22 år och är studerande på universitet (första året) jag har precis joinat sidan sugardaters och jag gillar det! Känns som det är fördomsfullt att i Sverige idag vara villig att vara en SugarBabe som det så fint kallas, men det är faktiskt kul tycker jag! 

Jag jobbade något år efter gymnasiet och innan dess hjälpte min pappa mig lite med ekonomin. Så när jag började på universitetet så var jag så chockad över hur mycket pengar man inte har även om jag har lån! Nu har jag inte behövt att ens ta lån för mina studier! Och detta är bara för att bli uppvaktad och bli bortskämd med resor och skor av män som råkar vara några år äldre än mig. 

Så jag skulle rekomendera andra människor att börja med att vara SugarBabe som går på universitetet. Finns det någon annan här som har gjort det?  

• Svar på tråden Sugardaddy
  • Anonym (Amanda)
    yolo2015 skrev 2015-03-02 12:44:29 följande:

Hej, 

Jag är en tjej på 22 år och är studerande på universitet (första året) jag har precis joinat sidan sugardaters och jag gillar det! Känns som det är fördomsfullt att i Sverige idag vara villig att vara en SugarBabe som det så fint kallas, men det är faktiskt kul tycker jag! 

Jag jobbade något år efter gymnasiet och innan dess hjälpte min pappa mig lite med ekonomin. Så när jag började på universitetet så var jag så chockad över hur mycket pengar man inte har även om jag har lån! Nu har jag inte behövt att ens ta lån för mina studier! Och detta är bara för att bli uppvaktad och bli bortskämd med resor och skor av män som råkar vara några år äldre än mig. 

Så jag skulle rekomendera andra människor att börja med att vara SugarBabe som går på universitetet. Finns det någon annan här som har gjort det?  

Det låter intressant... Min ekonomi är också körd i botten. Hur mycket pengar får du varje månad och träffar du samme man eller flera stycken?
  • Anonym (Va)

Några år äldre? Yeah right.

• Anonym (Yolanda)
    yolo2015 skrev 2015-03-02 12:44:29 följande:

Hej, 

Kan du inte berätta lite mer om hur det brukar gå till. Jag tänder mer på tanken än på pengarna. Men hur mycket får du?
  • Anonym (sugardaddy)

Jag har en studentska som sugarbaby sedan fyra år tillbaka. Hon får 15000 kr i månaden av mig samt att vi gör några semesterresor tillsammans per år där jag står för alla kostnader. Blir väl även lite shopping då och då.

Innan dess träffade jag en gymnasietjej under ett års tid, men det tog slut i och med att hon skaffade sig pojkvän. Hon fick ett par tusenlappar per gång som vi träffades; i det fallet fick hon smyga mer och hitta på förevändningar när hon sov över hos mig eftersom hon bodde hemma.

• FoxyAndDelightful
    Kan bara instämma. Jag är själv också sugarbabe och det är underbart. Visst finns det en del fördomar och det kan man väl någonstans också förstå. Men det är just fördomar, kan verkligen inte säga att jag ångrat mig en sekund.

Anonym (Amanda) skrev 2015-03-02 13:44:47 följande:
    Det låter intressant... Min ekonomi är också körd i botten. Hur mycket pengar får du varje månad och träffar du samme man eller flera stycken?
    Hela iden är att man bara träffar en man. I mitt tycke är det väldigt mycket bättre, för båda parter.

Anonym (Yolanda) skrev 2015-03-22 09:47:57 följande:
    Kan du inte berätta lite mer om hur det brukar gå till. Jag tänder mer på tanken än på pengarna. Men hur mycket får du?
    Vill inte skriva hela vårt upplägg här i tråden, men skicka ett pm så kan jag kanske svara :)
  • Pappman

Vad är skillnaden på sugar babe och prostituerad?

Är det att man bara träffar en under längre tid?

Har männen som träffar dem svårt att träffa någon vettig kvinna?

• Kolibri12

Hm. Jag är tveksam till att det är en universitetsstudent som skrivit trådstarten med tanke på språket, dessutom låter det mest som en glättig reklam. Oavsett hur det ligger till med den saken är väl själva företeelsen prostitution och inget annat. Personligen skulle jag rekommendera studenter att ta ett vanligt jobb för att dryga ut studielånet, det funkar alldeles utmärkt.

• Pappman
    Kolibri12 skrev 2015-03-23 08:14:16 följande:

Hm. Jag är tveksam till att det är en universitetsstudent som skrivit trådstarten med tanke på språket, dessutom låter det mest som en glättig reklam. Oavsett hur det ligger till med den saken är väl själva företeelsen prostitution och inget annat. Personligen skulle jag rekommendera studenter att ta ett vanligt jobb för att dryga ut studielånet, det funkar alldeles utmärkt.

Jag skulle tippa att det är en kille med detta som största sexfantasi dom har skrivit tråden.
  • FoxyAndDelightful
    Pappman skrev 2015-03-23 05:36:37 följande:

Vad är skillnaden på sugar babe och prostituerad?

Är det att man bara träffar en under längre tid?

Har männen som träffar dem svårt att träffa någon vettig kvinna?

Ja det har dem nog oftast. Min bild är att det är annat de vill åt, avsaknad av förpliktelser kan vara en sak.

Det sker inga rena transaktioner, det är en sak. En annan är som du säger att man bara träffar en person. Det är mer av en friends with benefits relation med många olika typer av "benefits". Hur det ser ut exakt är nog olika. Det behöver inte vara pengar inblandat utan något som har ett värde för.

Jag tycker personligen att det är en tydlig skillnad mot prostitution men jag har också respekt för dem som inte vill/kan skilja sakerna åt.
  • yolo2015

Jag är inte någon snubbe med sexfantasier och inte någon reklampelare. Har vart på en spontanresa med min sugardaddy och sen blev det lite plugg och hade inte sett att jag fick svar här... :P

Jag hade faktiskt inte prövat på att vara Sugarbabe innan jag hade sett den här sajten, jag skrev egentligen upp mig på den för skojs skull och sen började jag få chattar från killar och många snygga. Så vi prata ett tag över internet och nu träffar jag två olika män som kallar sig för mina sugardaddys.
    En bjuder mig med på resor - framförallt på större tillställningar för hans företag i USA. Han behöver en tjej på armen och jag känner mig så speciell när han visar upp mig och han är så stolt!
    Den andra sugardaddyn brukar ge mig pengar så jag inte behöver ha studielån längre nu - han ger mig typ mellan 20-25 i månaden - när han ger mig mindre pengar så brukar han ha köpt skor och kläder till mig som typ D&G. Prada, varsace och många andra hihih.  

Asså jag skulle inte säga att jag är en prostituerad - även om jag vet att andra tror det när man snackar om sugarbabes för att även om jag gillar att få märkesgrejer så kräver jag ingenting - mina män dom vet att jag har det dåligt med pengar och dom gillar mig så dom ger mig grejer och resor för att dom tycker om mig. Dom har inte alltid tid att ses och jag har inte alltid tid att ses - jag dyker ju liksom inte upp som deras flickvän och lägger benen i vädret när dom knäpper med fingarna! Dom har pengar och har inga problem att lägga det på mig och jag gillar män som skämmer bort mig.... så win win eller hur? 

Svar på tråden Sugardaddy